קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות1
מטבחיםאפריקאי
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

אורז צהוב דרום אפריקאי

אורז צהוב דרום אפריקאי
המתכון אורז צהוב דרום אפריקה יכול לספק את התשוקה האפריקאית שלך בערך 45 דקות. אתה מקבל מנה צדדית שמגישה 4. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון צמחוני יש 286 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 3g של שומן למנה. 227 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לך מים, צימוקים, אורז, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. . עם כפית ציון של 30% המנה הזאת לא כל כך מדהימה. מתכונים דומים: פודינג דרום אפריקאי, South African Sambal, ו לחם זרעים דרום אפריקאי.

הוראות

1
בסיר, לשלב את האורז, מלח, כורכום, סוכר, קינמון, צימוקים, חמאה ומים. מביאים לרתיחה חשופה. כשזה מגיע לרתיחה, להפחית את החום נמוך, לכסות ולתת לו להתבשל במשך 20 עד 30 דקות, או עד אורז הוא רך ומים נספג.
מרכיבים שתצטרך
קינמוןקינמון
כורכוםכורכום
צימוקיםצימוקים
חמאהחמאה
סוכרסוכר
מיםמים
אורזאורז
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
הסר מהחום ומוך עם מזלג. תתחמם עד שישב בכלא.

יין מומלץ: Pinotage, Chenin Blanc, ריזלינג

אפריקה עובדת ממש טוב עם פינוטג', שנין בלאן, וריזלינג. היין הטוב ביותר עבור מנות אפריקאיות יהיה תלוי במנה, אבל יין לבן פירותי, ארומטי הוא הימור בטוח עבור מנות מתובל בעוד pinotage יהיה התאמה מסורתית למטבח דרום אפריקה. הפינוטאג ' של קנונקופ עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
Pinotage Kanonkop
Pinotage Kanonkop
# 100 Wine Spectator Top 100 של 2010מעוצבת מהפרי של חלק מהדרוםהגפנים הוותיקות ביותר באפריקה, זהבקבוק אמת מידה הוא קייפ קלאסי אמיתי!מורכב להפליא וייחודי, זהמתגאה שכבות עסיסיות של פירות יער כהים,קאסיס ושזיפים שזורים ברמזיםשל בננה ומוקה ועשן,זרם תחתי מינרלי.