קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות22
מגזין

אורז קריבי

אורז קריבי
המתכון אורז קריבי יכול לספק את השתוקקות מרכז אמריקה שלך בסביבה 45 דקות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. זה מנות ראשונות יש 246 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 4g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ללא חלב וצמחוני דיאט. אם יש לכם כורכום הקרקע, בצל, שעועיתוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: אורז מבושל בסגנון הקאריבי עוף אורז Pilau, אורז קריבי, ו אורז קריבי.

הוראות

1
מביאים מרק וחלב קוקוס לרתיחה בסיר בינוני על חום בינוני-גבוה; מוסיפים אורז. מכסים, מפחיתים חום, ומבשלים 20 דקות או עד שנוזל נספג.
מרכיבים שתצטרך
2
הסר מהחום; להתחמם.
3
שמן חום במחבת nonstick גדול מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים בצל; מטוגנים 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
להפחית חום בינוני.
6
להוסיף סקווש; לבשל 8 דקות או עד רך, ערבוב מדי פעם. מערבבים טימין ושאר החומרים; לבשל 3 דקות או עד מחומם היטב, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים אורז לתערובת סקווש, ערבוב לשלב.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Gewurztraminer, פינו גריס, ריזלינג

הקאריביים ניתן לזווג עם Gewurztraminer, פינו גרי, ריזלינג. אתה רוצה לבחור עבור יינות עם קצת מתיקות בעת התמודדות עם מאכלים קריביים חריפים. מגישים יינות אלה מקורר כך שהם אפילו יותר מרעננים. החצר הצדדית הכרמים Gewurztraminer עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 8 דולר לבקבוק.
חצר צדדית כרמי Gewurztraminer
חצר צדדית כרמי Gewurztraminer
החצר הצדדית Gewurztraminer עשויה מענבים נבחרים המיוצרים בכרמים של אזור Pfalz. תוצרת עם 100% Gewurztraminer מותסס במיכלי נירוסטה קטנים, זהו יין לבן ארומטי להפליא כי הוא מושלם להנאה מזדמנת עם ארוחות, מטבח חריף במיוחד, או על ידי עצמו.