קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 20 דק.
מנות6
ציון בריאות22
מגזין

אנצ'ילדות עוף קלות

אנצ'ילדות עוף קלות
אנצ'ילדות עוף קלות יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 481 קלוריות, 41 גר' של חלבון, ו 18 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. הכנת המנה לוקחת כ 4 שעות ו-20 דקות. גשו לסופר וקנו חזה עוף, שמנת, רוטב אנצ'ילדה, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב השמנת החמוצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים שמנת חמוצה כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. מתכונים דומים: Enchiladas עוף מנגל קל, אנצ'ילדות עוף קלות, ו אנצ'ילדות עוף קלות.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יינות טיודור באלו ויניארד פינו נואר עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 68 דולר לבקבוק.
יינות טיודור יינות באלו כרם פינו נואר
יינות טיודור יינות באלו כרם פינו נואר
2007 היה אמור להיות הבציר הגדול ביותר היינו רואים בחיינו בקליפורניה. פינו נואר המסוים הזה מעמק אנדרסון הוא מכרם באלו הנמצא ממש מול יקב עין הזהב והכרם. הכרם הוא אחד מאתרי הפינו נואר הנדירים המתעקשים לייצר יינות מאסיביים. הפרי והמבנה הם ענקיים. יין זה יהיה גיל יפה במשך 20 שנים נוספות. ליהנות עכשיו או לקנות מקרה לשתות בעשור או שניים הבאים.