קושימומחה
מוכן ב1 ש, 35 דק.
מנות1
ציון בריאות74
מגזין

בובוטי, מהקייפ.

בובוטי, מהקייפ.
המתכון Bobotie, מן הגלימה יכול לספק הכמיהה האפריקאית שלך בערך 1 שעה ו -35 דקות. במנה עיקרית זו יש 2528 קלוריות, 145 גרם חלבון ו 159 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. אם יש לכם סוכר, תפוח, שמןוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הביצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת עגבניות השוקולד של רוז לוי ברנבאום עם גנאש המסתורי כקינוח. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מדהים של 83%. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : Bo - Kaap קייפ Malay Kerrie-דרום אפריקה קייפ Malay קארי, Bobotie, ו Bobotie.

מרכיבים

12שקדים, שלם, blanched (או להשתמש שקדים מפוצלים)שקדים, שלם, blanched (או להשתמש שקדים מפוצלים)1תפוח, קלופים וגורדים בצפיפותתפוח, קלופים וגורדים בצפיפות2(חוֹרֶף)ריבת משמשריבת משמש41 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אבקת קארי, מתון מאוד (קייפ Malay הוא הטוב ביותר)אבקת קארי, מתון מאוד (קייפ Malay הוא הטוב ביותר)1ביצה, פלוסביצה, פלוס1WES E אומנויות השפה האנגליתנוסףנוסף680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר בקר טחון או כבש (750 גרם בשר טחון)בשר בקר טחון או כבש (750 גרם בשר טחון)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב , וחלב , ו1WES E אומנויות השפה האנגליתשמן (לטיגון)שמן (לטיגון)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצימוקים ללא גרעינים (זה בשבילך כדי להחליט)צימוקים ללא גרעינים (זה בשבילך כדי להחליט)21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תבלינים בריאני, נדיבים, כתושים *( ראה הערה להלן)תבלינים בריאני, נדיבים, כתושים *( ראה הערה להלן)11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1עגבניות, בשלות, קלופים וקצוציםעגבניות, בשלות, קלופים וקצוצים01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כורכוםכורכום2פרוסותלחם לבן, עובי רגיללחם לבן, עובי רגיל

יין מומלץ: Pinotage, Chenin Blanc, ריזלינג

אפריקה עובדת ממש טוב עם פינוטג', שנין בלאן, וריזלינג. היין הטוב ביותר עבור מנות אפריקאיות יהיה תלוי במנה, אבל יין לבן פירותי, ארומטי הוא הימור בטוח עבור מנות מתובל בעוד pinotage יהיה התאמה מסורתית למטבח דרום אפריקה. היקב של פינוטג ' ברי תקווה טובה מלא עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
היקב של פינוטג ' ברי תקווה מלאה
היקב של פינוטג ' ברי תקווה מלאה
יין זה מציג חיך מרענן אך עסיסי עם פירות יער שחורים, שזיפים, פירות שחורים פראיים וסוכרוסיטה טבעית ונפלאה. יש לו מרקם גמיש עם טאנינים משולבים, גמישים וכמה תבלין אטרקטיבי על הסיום. יהירה להפליא!