קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות7
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

בייקון עטוף עוף מטוגן עם רוטב ברביקיו לבן

בייקון עטוף עוף מטוגן עם רוטב ברביקיו לבן
תמיד כיף שיש עוד מתכון של דרומיים, אז תנו הזדמנות ל עוף מטוגן עטוף בבייקון עם רוטב ברביקיו לבן. מנה אחת מכילה 463 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 37 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום האב. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. אם יש לכם בייקון, מיונז, פירורי לחם יפניים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו כנפי עוף עטופות בבייקון ברוטב ברביקיו בורבון, שרימפס עטוף בייקון עם רוטב ברביקיו צ'יפוטלה, ו בייקון עטוף מכרזי עוף ברביקיו (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים יחד הראשון 3 מרכיבים בקערה קטנה. תניח בצד.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
לשפשף תיבול ברביקיו באופן שווה על כל חזה עוף. לעטוף 1 פרוסת בייקון סביב 1 חזה עוף מתובל, בייקון מתיחה, לפי הצורך, כדי לכסות את רוב פני השטח של עוף; מעט לשטח כל שד עם כף יד. בייקון מאובטח עם מפרט עץ. בחוזקה ללחוץ עוף בפירורי לחם בקערה רדודה גדולה. חזור על הנוהל עם שאריות עוף, בייקון ופירורי לחם.
מרכיבים שתצטרך
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
חזה עוףחזה עוף
פירורי לחםפירורי לחם
עוף שלםעוף שלם
בייקוןבייקון
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
ממיסים חמאה במחבת גדולה ולא דביקה על חום בינוני-גבוה. מבשלים עוף במחבת 4 עד 5 דקות בכל צד או עד חום זהוב עמוק ועשה.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
הסר ממחבת, ולתת מגניב מעט.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
הסר מרים עץ לפני ההגשה, ומגישים בתערובת מיונז.
מרכיבים שתצטרך
מיונזמיונז
6
הערה: למטרות בדיקה בלבד, השתמשנו מקורמיק גריל בני זוג תיבול ברביקיו.
מרכיבים שתצטרך
תיבול ברביקיותיבול ברביקיו
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

הדרום יכול להיות לזווג עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא להירגע ריזלינג. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 10 דולר.
תירגע, ריזלינג.
תירגע, ריזלינג.
מכרמים של אזור היין מוסל, הענבים הריזלינג האלה מבשילים באדמה צפחה ומינרלית ונקטפים על בסיס הטעם והבשלות האופטימליים שלהם. קר מותסס במכלי נירוסטה, יין זה מביא חומציות טבעית, מתן איזון מושלם כי הוא פריך מרענן ומשאיר את הפה להשקות יותר.תירגע ריזלינג הוא מותסס מעט יבש עם זר פירותי נפלא וטעמים אינטנסיביים של תפוחים ואפרסקים עם רק רמז של הדר.תירגע ריזלינג הוא טעים בכוחות עצמו! אבל זה זוגות בצורה מושלמת עם מגוון רחב של מזונות, מאכלי ים ועוף בגריל למנות אסייתיות מתובלות וסלטים טריים.