קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות2
ציון בריאות55
מגזין

ברים קונגו גזר (Teasers המוח)

ברים קונגו גזר (Teasers המוח)
ברים קונגו גזר (Teasers המוח) עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 50 גרם חלבון 152 גרם של שומן, וסך הכל 2700 קלוריות. המתכון הזה מכסה %62 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 2 מנות. 2 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. רק מעטים באמת אהבו את המנה האפריקאית הזו. אם יש לכם ציפורן טחון, קמח, קינמון טחון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב אבקת הסוכר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות אגוזי לוז עם אגוזי לוז קרם חמאה כקינוח. מתכונים דומים: ברים קונגו, ברים קונגו, ו ברים קונגו.

מרכיבים

01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.סודה לשתייהסודה לשתייה3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזריםגזרים397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חלב מרוכזחלב מרוכז1גדולx חלמון ביצה גדולx חלמון ביצה גדול2x ביצים גדולותx ביצים גדולות3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר מגורעןסוכר מגורען11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קינמון טחוןקינמון טחון11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.ציפורן טחוןציפורן טחון11 קילו קישואים,ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע0x סוכר חום בהירx סוכר חום בהיר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאננסאננס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבקת סוכראבקת סוכר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצימוקיםצימוקים11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.מלחמלח1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה ללא מלחחמאה ללא מלח11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלךאגוזי מלך

יין מומלץ: Pinotage, Chenin Blanc, ריזלינג

אפריקה עובדת ממש טוב עם פינוטג', שנין בלאן, וריזלינג. היין הטוב ביותר עבור מנות אפריקאיות יהיה תלוי במנה, אבל יין לבן פירותי, ארומטי הוא הימור בטוח עבור מנות מתובל בעוד pinotage יהיה התאמה מסורתית למטבח דרום אפריקה. הפינוטאג ' של קנונקופ עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
Pinotage Kanonkop
Pinotage Kanonkop
# 100 Wine Spectator Top 100 של 2010מעוצבת מהפרי של חלק מהדרוםהגפנים הוותיקות ביותר באפריקה, זהבקבוק אמת מידה הוא קייפ קלאסי אמיתי!מורכב להפליא וייחודי, זהמתגאה שכבות עסיסיות של פירות יער כהים,קאסיס ושזיפים שזורים ברמזיםשל בננה ומוקה ועשן,זרם תחתי מינרלי.