קושיקשה
מוכן ב30 דק.
מנות5
ציון בריאות41
מגזין

ג'מייקני-אני-אגוזים! מאהי-מאהי טאקו עם סלסת פירות טרופיים

ג'מייקני-אני-אגוזים! מאהי-מאהי טאקו עם סלסת פירות טרופיים
כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן אם יש לכם שמנת, כוסברה, פילה מהי מהי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הרום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,כדורי רום כקינוח. מתכונים דומים: מאהי-מאהי טאקו דגים עם סלסה טרופית, קוקוס ליים Mahi Mahi טאקו עם טקילה ספוגה סלסה אבטיח, ו כמון מתובל מאהי טאקו עם נקטרינה-סלסה אבוקדו.

הוראות

1
מברשת פילה עם שמן קנולה ומפזרים באופן שווה את שני הצדדים, עם תיבול לשפשף אידיוט.* השתמש 1 כפיות תיבול לכל צד לכל פילה. פחות או יותר לפי הטעם.לשפשף לתוך דגים באופן שווה מעיל.
מרכיבים שתצטרך
שמן קנולהשמן קנולה
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
דגיםדגים
2
מניחים פילה על גריל חם גריל 3-5 דקות לכל צד או עד עשה פתיתים בקלות עם מזלג.טורטיות חמות על הגריל.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
3
חותכים פילה לחתיכות, או לגרוס גס עם מזלג.מחלקים דגים באופן שווה על 8 טורטיות מחוממות.למעלה כל אחד עם סלסה פירות, פרוסת אבוקדו, כרוב מגורר, jicama, העליון עם שמנת חמוצה סיד.שמנת חמוצה ליים:.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
טורטיהטורטיה
אבוקדואבוקדו
כרובכרוב
JicamaJicama
פירותפירות
סלסהסלסה
דגיםדגים
לייםליים
4
מערבבים שמנת חמוצה, מיץ לימון וגלידה בקערה קטנה.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לייםמיץ ליים
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מקשטים עם כוסברה נוספת אם תרצה.* הערה: אם מצנפת סקוטש או פלפלים habanero הם חמים מדי עבור בלוטות הטעם שלך, חלפיניו אדום ניתן להחליף! הם למעשה די מתונים.תהנו!
מרכיבים שתצטרך
חלפיניו אדוםחלפיניו אדום
כוסברהכוסברה
צ ' ילי Habaneroצ ' ילי Habanero
פלפליםפלפלים
ויסקי סקוטיויסקי סקוטי
6
מגיש 4, שני טאקו לכל אחד!תיבול: יבש אידיוט תיבול על ידי סוזי טבחים, מתכון #229443.
מרכיבים שתצטרך
תיבול Jerkתיבול Jerk
תיבולתיבול

מרכיבים

2אבוקדו, פרוס דק עםאבוקדו, פרוס דק עם2(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)5ריבס, קצוץ טרי או קפואתיבול אידיוט קריבי (השתמשתי תיבול יבש אידיוט)תיבול אידיוט קריבי (השתמשתי תיבול יבש אידיוט)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה קצוצה דקכוסברה קצוצה דק5ריבס, קצוץ טרי או קפואכוסברה (לקישוט)כוסברה (לקישוט)8טורטיות קמח רך או 8 טורטיות תירס רכותטורטיות קמח רך או 8 טורטיות תירס רכות1שן שום, טחון דקשן שום, טחון דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ אשכוליות, יכול מיץ לימוןמיץ אשכוליות, יכול מיץ לימון1פלפל מצנפת סקוטש או 1 פלפל habaneroפלפל מצנפת סקוטש או 1 פלפל habanero11 קילו קישואים,1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקjicama, דק juliennedjicama, דק julienned1ליים, מיץ שלליים, מיץ של11 קילו קישואים,מיץ ליים טרימיץ ליים טרי11 קילו קישואים,גרידת ליים טרייהגרידת ליים טרייה907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)fillets mahi mahi (יכול משנה tilapia או cod)fillets mahi mahi (יכול משנה tilapia או cod)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמנגו טרי, חתוך לקוביותמנגו טרי, חתוך לקוביות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפפאיה טרייה, חתוכה לקוביותפפאיה טרייה, חתוכה לקוביות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאננס טרי, קצוץאננס טרי, קצוץ4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרוב אדום, קרוע דקכרוב אדום, קרוע דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום קצוץ דקבצל אדום קצוץ דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רום לבןרום לבן5ריבס, קצוץ טרי או קפוא1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים עובדים ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. ה "זינד-הומברכט קלקייר פינו גריס" עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 46 דולר לבקבוק.
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
צבע צהוב/זהב בהיר, זוהר למדי. אפים קלויים מעושנים מעולים, אופייניים לענב זה על אבן גיר באלזס (אין אלון חדש ביינות שלנו, רק מגע מלא של ליס ארוך מאוד). כמה ניחוחות רדוקטיביים אור כי למעשה להתאים את הסגנון של פינו גרי יבש. החיך עשיר וקרמי, עם מרקם קטיפתי אך יבש לחלוטין. זה יין קל לשתות עכשיו כמו שאין משקל מיותר. הגימור יפה ועגול אבל יבש לחלוטין. תערובת הגיר המורכבת מביאה איזון חומצי גדול ומשקל מסוים. זה אמור להתפתח יפה מאוד בשנים הקרובות.