קושירגיל
מוכן ב18 דק.
מנות5
ציון בריאות6
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

גורי Hush לוהטים ומתובלים

גורי Hush לוהטים ומתובלים
Hot and Spicy Hush Puppies הוא מתכון צמחוני לקטו אובו עם 5 מנות. מנה אחת מכילה 372 קלוריות , 11 גרם חלבון ו -7 גרם שומן . תמורת 96 סנט למנה , מתכון זה מכסה 12% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה עובד היטב כתוספת דרומית. גשו לסופר וקנו בצל, קאיין, צ'דר ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. המתכון הזה אהוב על 9 אוכלי אוכל וטבחים. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 18 דקות . אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 46% , שהוא מוצק. נסו Hush Puppies , Hush Puppies , ו- Hush Puppies עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
צפו איך מכינים את המתכון הזה.
2
מחממים מראש טיגון עמוק ל-375 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
טיגון עמוקטיגון עמוק
3
מערבבים את כל החומרים יחד לקערת ערבוב גדולה ליצירת בלילה סמיכה.
ציוד שתשתמש בו
1 קילו במיה, קצוצה (קפואה או טריה)1 קילו במיה, קצוצה (קפואה או טריה)
4
טובלים 2 כפות במים. בעזרת הכפות גורפים מעט מהבלילה ומטיפים לתוך השמן החם. עבודה בקבוצות. מטגנים במשך 3 עד 4 דקות או עד להזהבה וחום.
מרכיבים שתצטרך
צלופן סגול או פלסטיק - אחד בגודל 15 על 12 אינץ' וריבוע אחד בגודל 6 אינץ'צלופן סגול או פלסטיק - אחד בגודל 15 על 12 אינץ' וריבוע אחד בגודל 6 אינץ'
1 כוס בוטנים ללא מלח קצוצים דק1 כוס בוטנים ללא מלח קצוצים דק
תערובת פנקייק מלאה, כל מותג, מחולקתתערובת פנקייק מלאה, כל מותג, מחולקת
5
מוציאים ומסננים על מגש יריעות מרופד במגבת נייר.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
6
מגישים עם רוטב טבילה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב טבילהרוטב טבילה
7
מערבבים את החומרים הנ"ל יחד.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

Hush Puppies עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. יין לבן ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מאכלים על ברביקיו. ה-Purple Star Ancient Lakes Riesling עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
סגול כוכב אגמים עתיקים ריזלינג
סגול כוכב אגמים עתיקים ריזלינג
ניחוחות של משמש ואפרסק לבן נושאות את החך האמצעי המתוק עם טעמים של משמש מיובש, פירות אבן ודבש. מאוזן בסיומת עם חומציות טבעית.