קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות66
מגזין

דג יווני בגריל

דג יווני בגריל
המתכון דג יווני בגריל מוכן בערך 25 דקות והוא בהחלט מצטיין ללא גלוטן, ללא חלב, שלם 30 ופסקטרי אפשרות לאוהבי אוכל ים תיכוני. מנה אחת מכילה 272 קלוריות, 35 גרם חלבון, ו 14 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 20% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 4. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. הרביעי ביולי יהיה מיוחד עוד יותר עם המתכון הזה. גשו לסופר וקנו נענע, שן שום, קליפת לימון, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. בסך הכל, מתכון זה מרוויח מדהים מדהים ציון של 84%. תרנגולות קורניש קלות בגריל וקישואים עם מרינדה יוונית, צזיקי וסלט יווני, תרנגולות קורניש קלות בגריל וקישואים עם מרינדה יוונית, צזיקי וסלט יווני, ו אבוקדו יווני וסלט עוף בגריל עם רוטב יווני דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בשקית ניילון גדולה הניתנת לסגירה חוזרת, שלבו את שבעת המרכיבים הראשונים.
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
2
מוסיפים את האמנון; חותם שקית ולהפוך מעיל. מכניסים למקרר למשך 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אמנוןאמנון
3
מסננים וזורקים את המרינדה.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
4
הרטיבו מגבת נייר בשמן בישול; בעזרת מלקחיים עם ידית ארוכה, מצפים קלות את מתלה הגריל. גריל אמנון, מכוסה, על אש בינונית או לצלות 4 ב. מהאש למשך 4-5 דקות מכל צד או עד שהדגים מתקלפים בקלות בעזרת מזלג.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
אמנוןאמנון
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
גרילגריל
מלקחייםמלקחיים

יין מומלץ: פינו נואר, פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner

דגים בתפריט? נסה להתאים עם פינו נואר, פינו גריגיו וגרואנר וולטלינר. דגים מגוונים כמו יין, ולכן קשה לבחור יינות שמתאימים לכל דג. יין לבן פריך, כמו פינו גריג ' יו או גרזדנר וולטינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים וטעמים מאוד כמו סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כמו פינו נואר. יין אחד שתוכלו לנסות הוא בודגן אנילו 006 פינו נואר. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -17 דולר.
בודגה אנילו 006 פינו נואר
בודגה אנילו 006 פינו נואר
צבע אודם חיוור אטרקטיבי. עם ניחוחות יפים של פירות אדומים כגון חמוציות ותות שדה, יחד עם כמה רמזים של ורדים ומינרלים ארציים. טאנינים עגולים ומינרליות משופרת, עם מבנה וגימור יפהפיים.