קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות3
ציון בריאות100
מגזין

הליבוט עם סלסה קיווי

הליבוט עם סלסה קיווי
הליבוט עם קיווי Salsan הוא ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני מנה עיקרית. מתכון זה מספק 3 מנות. עם 575 קלוריות, 104 גרם חלבון ו 8 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %48 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. רק מעטים מאוד אהבו את המנה המקסיקנית הזאת. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. זה מובא לך על ידי recipes.prevention.com. אם יש לך מרק עוף, מיץ לימון, הליבוט, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב מיץ הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך ליים עם זיגוג לימון ופיסטוקים כקינוח. עם כפית ציון של 82% המנה הזאת מעולה. נסו הליבוט עם סלסה קיווי, הליבוט עם סלסה קיווי, ו פאן פריד הליבוט עם קיווי ברי סלסה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי להליבוט. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. מארק ווסט פינו גריג ' יו עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
מארק ווסט פינו גריג ' יו
מארק ווסט פינו גריג ' יו
פריך ונקי, יין זה כולל טל דבש, פרי אבן והדר עם גימור עדין, נקי, מתמשך.נסה זיווג עם דגים וצ ' יפס ישנים וטובים, סלטי קיץ, וצדפות מאודות בתריסר...או עשרות.