קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות12
ציון בריאות0
מגזין

זיגוג חזיר פטל

זיגוג חזיר פטל
זיגוג חזיר פטל עשוי להיות מתכון טוב להרחבת תיבת מתכוני התוספת שלך. חלק אחד מהמנה הזו מכיל בסביבות 0 גרם חלבון , 1 גרם שומן ובסך הכל 41 קלוריות . המתכון הצמחוני ללא גלוטן ולקטו אובו מגיש 12 ומחירו 21 סנט למנה . אם יש לך מיץ תפוחים, ריבת פטל, עמילן תירס ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין את זה. אדם אחד התרשם מהמתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות . הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 7% , וזה רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתיקון). נסו זיגוג פטל צ'יפוטלה לשינקין , חזיר אפוי עם זיגוג חזיר סוכר חום , ושינקין אפוי עם זיגוג חזיר סוכר חום (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים בסיר את מיץ התפוחים, מיץ הלימון ועמילן התירס; מערבבים עד לקבלת תערובת חלקה. מערבבים פנימה מחצית מהריבה. מבשלים ומערבבים על אש בינונית עד שמסמיך ומבעבע. מערבבים פנימה חמאה ושארית הריבה. מבשלים ומערבבים עד שהחמאה נמסה. במהלך 10 הדקות האחרונות של זמן האפייה של בשר חזיר, כף זיגוג על כל בשר חזיר.
מרכיבים שתצטרך
Ball® או Kerr® Pint עם מכסים ורצועותBall® או Kerr® Pint עם מכסים ורצועות
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
קני ממתקים נוספיםקני ממתקים נוספים
6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)
רוטב שומשום יפני מוכןרוטב שומשום יפני מוכן
(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)
ריבהריבה
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף