קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות6
ציון בריאות46
מטבחיםיהודי
דיאטותללא לקטוז
אירועיםחנוכה
מגזין

חזה בקר מטוגן ברביקיו

חזה בקר מטוגן ברביקיו
בשר בקר צלוי ברביקיו עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 557 קלוריות, 64 גרם חלבון ו 23 גרם שומן. גשו לסופר וקנו חרדל דיז'ון, מניית בקר, בירה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב חומץ היין האדום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת דובדבנים-ברי כקינוח. יום האב יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. זה הוא יקר למדי. מתכון לאוהדים של אוכל אמריקאי. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 5 דקות. נסו כריכי בריסקט צלויים, חזה בקר ברביקיו, ו חזה בקר ברביקיו (מתכונים דומים).

הוראות

1
מוסיפים את כל החומרים למעט חזה בקר לתנור הולנדי ומערבבים לשלב.
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
הוסף בריסקט וצלילה בנוזל הקלייה. מכסים ומבשלים ב 225 מעלות עד מזלג מכרז, 4-6 שעות.
3
הסר חזה מנוזל ולתת מנוחה. מסננים מוצקים מן צמות נוזל ואם תרצה, לתת עודף שומן לצוף למעלה דל שומן. לחתוך או לגרוס חזה. צלימת נוזל יכול לשמש jus או מעובה עם עמילן תירס לעשות רוטב.
מרכיבים שתצטרך
1 פחית (12 אונקיות) סודה דיאטטית1 פחית (12 אונקיות) סודה דיאטטית
6 שיני שום גדולות פרוסות דקות6 שיני שום גדולות פרוסות דקות

יין מומלץ: שיראז, Tempranillo, Zinfandel

בשר בקר עובד ממש טוב עם שיראז, Tempranillo, ו Zinfandel. כל יינות אדומים אלה יכולים להתמודד עם טעם בשרי, סמוקי של חזה בקר. אם אתה מדבר על בשר יהודי מסורתי, אתה רוצה לחפש יין אדום כשר. אתה יכול לנסות Kongsgaard הדסון ויניארד סירה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.8 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 180 דולר לבקבוק.
Kongsgaard Hudson Vineyard Syrah
Kongsgaard Hudson Vineyard Syrah