קושירגיל
מוכן ב33 דק.
מנות1
ציון בריאות95
מגזין

טאקו דגים

טאקו דגים
טאקו דגים יכול להיות רק מקסיקני מתכון שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם pescatarian יש 2269 קלוריות, 118 גרם חלבון ו 143 גרם של שומן למנה. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 1 מנות. זמן הכנת המתכון כ 33 דקות. אם יש לך חלמון ביצה, כרוב, מלח ופלפל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הבירה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes גינס, ויסקי & אייריש קרים כקינוח. מתכונים דומים: ג'ק Crevalle (או דגים אחרים) טאקו דגים, טאקו דגים, ו טאקו דגים.

הוראות

1
חותכים את הדגים לחתיכות שיתאימו היטב לתוך טאקו אחרי שהם מטוגנים. אני בדרך כלל לחתוך שלי על 1 אינץ 'על ידי 1 אינץ ' על ידי 3 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
1
מגישים עם טורטיות מאודות. אתה יכול לשרת עם רוטב, כרוב, סיד ואבוקדו כפי שהוצע לעיל (לשים דגים לתוך טאקו, להוסיף אבוקדו, כרוב, העליון עם רוטב וסחיטה של סיד). או בזמן האחרון אנחנו פשוט מגישים עם סלט כרוב חריף בתוך הטורטייה עם הדגים. בדרך כלל שתי חתיכות של דגים לכל טאקו.
מרכיבים שתצטרך
4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר
שמן פלפלשמן פלפל
1/2 קילו חזה הודו1/2 קילו חזה הודו
ל-1 אננסל-1 אננס
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
1 אונקיה כרוב סגול, קצוץ1 אונקיה כרוב סגול, קצוץ

מרכיבים

1אבוקדו בשל, פרוסאבוקדו בשל, פרוס1(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1WES E אומנויות השפה האנגליתבלילת בירהבלילת בירה113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 פאונד חוואר קצוץ1/2 פאונד חוואר קצוץ4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרוב מגוררכרוב מגורר0(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם1(יכול להיות או להרחיק)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית1זנים של פטריותזנים של פטריות1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמחקמח1(יכול להיות או להרחיק)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה1WES E אומנויות השפה האנגליתרוטברוטב11 אונקיה כרוב סגול, קצוץ1 אונקיה כרוב סגול, קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1WES E אומנויות השפה האנגליתשמן (לטיגון, שמן בוטנים מומלץ)שמן (לטיגון, שמן בוטנים מומלץ)1(יכול להיות או להרחיק)אורגנו מיובשאורגנו מיובש1WES E אומנויות השפה האנגלית1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה כריש או דגים מוצקים אחרים, כגון מאהי מאיפילה כריש או דגים מוצקים אחרים, כגון מאהי מאי1WES E אומנויות השפה האנגליתטורטיה מאודהטורטיה מאודה1WES E אומנויות השפה האנגליתחרדל דיז'ון (חרדל דבש)חרדל דיז'ון (חרדל דבש)

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. צריבת קוטג ' Cashburn פינו נואר עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
לשרוף קוטג ' Cashburn פינו נואר
לשרוף קוטג ' Cashburn פינו נואר
פרחים ארומטיים בהירים, קסיס ופירות אדומים המשלימים תבלין וערות מלוחות. החיך הוא גמיש והרמוני, עם שכבות מעניינות ואלמנטים umami, מרקם עדין וגימור מאוזן יפה.