קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות7
ציון בריאות2
מגזין

טירמיסו ללא ביצים שמימיות

טירמיסו ללא ביצים שמימיות
טירמיסו ללא ביצים שמימית יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. והוא יספק כ 7 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 12 גרם חלבון 55 גרם של שומן, וסך הכל 769 קלוריות. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו אצבעות ספוג, שמנת כבדה, גבינת מסקרפונה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 23%. מתכונים דומים: טירמיסו ללא ביצים, טירמיסו ללא ביצים, ו זוטות טירמיסו ללא ביצים.

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם הבחירה הראשונה שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. סנטה Margherita קיאנטי Classico Riserva עם 4.8 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 27 דולר לבקבוק.
סנטה מרגריטה קיאנטי קלאסיקו ריסרבה
סנטה מרגריטה קיאנטי קלאסיקו ריסרבה
קיאנטי איטלקי אותנטי עשוי מענבים הגדלים בלב אזור הקיאנטי קלאסיקו של טוסקנה. ביטוי מעודן של ענבים Sangiovese, עם חומציות משמעותית מ pH הנמוך של הקרקע באזור זה.ניחוחות היין האדום המורכב הזה נעים בין דובדבנים ושזיפים לפרחי גלדיולות ופלינט ארצי. טעמים טאני, אלון בגילאי הם בהירים ועגולים, עם גימור יבש, חם, ארצי.מומלץ ליהנות עם מנות טעימות מאוד, כגון רטבים מבוססי עגבניות, רביולי פטריות, בשר בקר או צלי חזיר, ובשר בשר צבי כדי פסיון. זה גם מעולה עם גבינות בוגרות.תערובת: 85% סנג ' ובזה, 15% מרלו וקברנה סוביניון