קושירגיל
מוכן ב28 דק.
מנות4
ציון בריאות24
מגזין

טנדרלוין קריבי עם סלסה מנגו

טנדרלוין קריבי עם סלסה מנגו
טנדרלוין קריבי עם סלסן מנגו הוא ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני מנה עיקרית. מנה אחת מכילה עד 30 גרם חלבון 9 גרם של שומן, וסך הכל 229 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. זה הוא זול למדי מתכון לאוהדים של מזון במרכז אמריקה. אם יש לכם מנגו, כוסברה טחון, שמן זית, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המנגו אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,ביסקוויטים מנגו פליאו עם חמאת מנגו כקינוח. נסו בשר חזיר מתובל עם סלסה אפרסק, צלעות חזיר עם סלסה קאריביים לשפשף ומנגו, ו צלעות חזיר עם סלסה קאריביים לשפשף ומנגו (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gewurztraminer, פינו גריס, ריזלינג

Gewurztraminer, פינו גרי, ו ריזלינג הם הבחירה העליונה שלי עבור הקאריביים. אתה רוצה לבחור עבור יינות עם קצת מתיקות בעת התמודדות עם מאכלים קריביים חריפים. מגישים יינות אלה מקורר כך שהם אפילו יותר מרעננים. אתה יכול לנסות היובל Hugel Gewurztraminer. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 44 דולר לבקבוק.
יובל Hugel Gewurztraminer
יובל Hugel Gewurztraminer
היובל של הוגל מקורו אך ורק בכרמים בבעלות משפחתית של גראנד קרו בחלק העליון של הטרואר באלזס. Gewurztraminer קלאסי גדול אשר ירוויח במורכבות ואת spiciness במשך 8 שנים או יותר. טעם לוואי נעים ומורכב ארוך שלה יהפוך אותו לשותף האידיאלי לגבינות חזקות ומנות מתובלות.