קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות2
ציון בריאות100
מגזין

טרטר טונה וואסאבי אחי

טרטר טונה וואסאבי אחי
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים למנה עיקרית, אז נסו את טרטר הטונה של וואסאבי אחי. מתכון זה מכין 2 מנות עם 302 קלוריות, 27 גרם חלבון, ו 20 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 24% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 2 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 10 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, ידידותי לפודמפ ופסקטרי דיאטה. אם יש לכם טונה אחי, ירקות לתינוקות, שמן בוטנים וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש בשמן בוטנים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות טופי בוטנים מלוחים כמו קינוח. זה הביא לך את כולםמתכונים. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 96%. ציון זה יוצא מן הכלל. נסו מחווני טרטר טונה עם מיונז ווסאבי, טרטר טונה, ו טרטר טונה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את הטונה בקערה קטנה.
מרכיבים שתצטרך
טונהטונה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
יוצקים שמן בוטנים מעל, מפזרים את פוריקייק הוואסאבי פומי ואבקת ווסאבי. מערבבים היטב, מכסים ומכניסים למקרר עד להגשה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת ווסאביאבקת ווסאבי
שמן בוטניםשמן בוטנים
FurikakeFurikake
ווסאביווסאבי
3
להגשה, לחץ מחצית מהתערובת לכלי 1/2 כוס ופרק את התבנית על מצע ירקות. חזור על החלק השני.
מרכיבים שתצטרך
ירוקירוק

ציוד

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

אהי טונה עובד ממש טוב עם מרלו, פינו נואר ויין רוזוילי. אף על פי שלעתים קרובות דגים משויכים ליין לבן, דגים 'בשרניים' יותר כמו טונה אהי יכולים בהחלט ללכת עם יין אדום. רוז ' י יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם אחי תונאן שלך מוכן עם מרכיבים מתאימים יותר יין לבן. טינגה ריו רזרב מרלו עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
טינגה ריו רזרב מרלו
טינגה ריו רזרב מרלו
רובי בצבע אדום עם תווים של פטל ותותים על האף. תבלינים מתוקים הגיעו על החיך מן האלון הצרפתי והאמריקאי והחיך מסיים בטאנינים עגולים רכים. מוסמך בר קיימא ומוסמך טבעוני.