קושיקשה
מוכן ב30 דק.
מנות30
ציון בריאות2
מגזין

טריאקי עוף מהיר

טריאקי עוף מהיר
המתכון עוף מהיר טריאקי מוכן תוך כ 30 דקות, והוא בהחלט מרהיב ללא גלוטן וללא לקטוז ומתאים לאוהבי מזון יפני. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 30 מנות. מנה אחת מכילה עד 4 גר' של חלבון, 1 גרם של שומן, וסך הכל 37 קלוריות. אם יש לכם פרחי ברוקולי, חזה עוף, אורז מיידי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה מ Kraftrecipes.com יש 1 אוהדים. נסו קערות אורז עוף טריאקי מהירות, כרטיס קערות אורז עוף טריאקי מהיר, ו טריאקי בקר קל ומהיר (מתכונים דומים).

הוראות

1
רוטב חום במחבת nonstick גדולה על חום בינוני גבוה.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים עוף; מבשלים ומערבבים 5 עד 7 דקות. או עד שנסיים.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
3
מוסיפים מים, רוטב טריאקי ואבקת שום; מערבבים. מביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב טריאקירוטב טריאקי
אבקת שוםאבקת שום
מיםמים
4
מערבבים ברוקולי ואורז; כיסוי. מבשלים על אש נמוכה 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ברוקוליברוקולי
אורזאורז
5
הסר מהחום.
6
בואו לעמוד, מכוסה, 5 דקות. קצפת עם מזלג.

ציוד

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסייתי בתפריט? נסה זיווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. שמורת דה מורגנזון צ ' נין בלאן עם 4.2 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 34 דולר לבקבוק.
De Morgenzon Reserve Chenin Blanc
De Morgenzon Reserve Chenin Blanc
שרדונה זהוב דקדנטי עם גוונים ירוקים, מציג ניחוחות של בריוש קלוי עם ריבה zesty. עמוד השדרה של סיד lemongrass עם הערות פרחוניות של יערה ו frangipani להגיח על החיך. וניל חם, עשיר וניואנס שקדים שמנת משתהים על הגימור.