קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 15 דק.
מנות10
ציון בריאות8
מגזין

כלבי צ'ילי בנדיטו

כלבי צ'ילי בנדיטו
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים למנה עיקרית, אז נסו כלבי צ'ילי בנדיטו. המתכון הזה מכסה 16% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 10. מנה אחת מכילה 452 קלוריות, 19 גרם חלבון, ו 22 גרם שומן. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-5 היו אומרים שהוא הגיע למקום. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. אם יש לכם מרק גבינת צ'דר מרוכז, צ' ילי ללא שעועית, גבינת צ'דר ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי לנצל את הבצל אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם קאפקייקס תירס ממתקים כמו קינוח. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. זמן הכנת המתכון כ 4 שעות ו -15 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 50%. הציון הזה די טוב. נסו כלבי צ'ילי בנדיטו, כלבי צ'ילי בנדיטו לבישול איטי, ו כלבי צ'ילי עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מניחים נקניקיות ב-3 קילו. סיר איטי. בקערה גדולה שלבו את הצ 'ילי, המרק והצ' ילי הירוק; יוצקים על נקניקיות. מכסים ומבשלים על נמוך במשך 4-5 שעות.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות גרם בנגל מפוצל (צ'אנה דאל)2 כפות גרם בנגל מפוצל (צ'אנה דאל)
בצל, חצוי ופרוס דק מהשורש ועד לקצהבצל, חצוי ופרוס דק מהשורש ועד לקצה
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מגישים נקניקיות בלחמניות; למעלה עם תערובת צ 'ילי, בצל, צ' יפס תירס וגבינה.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפס תירסצ ' יפס תירס
בצל, חצוי ופרוס דק מהשורש ועד לקצהבצל, חצוי ופרוס דק מהשורש ועד לקצה
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות

יין מומלץ: ריזלינג, יין ורדים, Gewurztraminer

ריזלינג, יין עם רוז וגוורצטרמינר הם הבחירות המובילות שלי לנקניקיות. ג ' ו קווידרזטרמינר יהיה נהדר עם הנקניקייה הבסיסית שלך בסגנון ניו יורק עם חרדל וכרוב כבוש. לכלב בסגנון שיקגו עם חמוצים חמוצים ופלפלים חריפים, תוכלו לבחור בריזלינג פריך. לא משנה התוספות שלך, רוז יבש המוגן כמעט תמיד עובד. ה. ריזלינג עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
ד ר הרמן ד ר ה ריזלינג
ד ר הרמן ד ר ה ריזלינג
ניחוחות של עשבי תיבול ופירות אבן. מתוק, טרי, פירותי עם חומציות תוססת. יין זה אידיאלי לאוכל חריף במיוחד אסייתי מתובלמטבח, החומציות הקלה והרעננה היא כזו שאפשר ליהנות ממנה בכוחות עצמה.