קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות15
מגזין

לוקוס מטוגן וכריך סלט כרוב שמנת

לוקוס מטוגן וכריך סלט כרוב שמנת
אתה אף פעם לא יכול לקבל יותר מדי מתכונים למנה עיקרית, אז תן לוקוס מטוגן כריך סלט כרוב שמנת לנסות. מנה אחת מכילה 586 קלוריות, 33 גרם חלבון, ו 19 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 19% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 4. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר פסקטריאן דיאטה. אם יש לכם פילה לוקוס, שמן קנולן, מלח וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,טארט תפוחים עם רוטב קרמל כמו קינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור הרביעי ביולי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 51%. הציון הזה די טוב. מתכונים דומים: עוף מטוגן וכריך סלט כרוב שמנת, כריך בקר ברביקיו קצוץ עם רוטב סלט כרוב שמנת, ו כריך לוקוס בגריל עם רוטב טרטר צ'יפוטלה.

הוראות

1
שלב תחילה 4 מרכיבים בכלי רדוד גדול. הניחו בצד.
2
מפזרים פילה במלח ופלפל. מחפר לוקוס בתערובת קמח; טובלים בחלב חמאה, ומחפרים שוב בתערובת קמח.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
חלב-חמאהחלב-חמאה
דקרדקר
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
3
יוצקים שמן לעומק של 3 אינץ ' בתנור הולנדי; מחממים ל -35
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
4
מטגנים דגים 5 עד 6 דקות או עד להזהבה; מסננים על מגבות נייר.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
5
מגישים על לחמניות עם סלט כרוב שמנת.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים עובדים ממש טוב עם פינו גריגיו, גרונר וולטלינר ופינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, ולכן קשה לבחור יינות שמתאימים לכל דג. יין לבן פריך, כמו פינו גריגיו או גררננר וולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים וטעמים חזקים כמו סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כמו פינו נואר. הגיפט של קתי לי גיפורד פינו גריגיו עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
גיפט מאת קתי לי גיפורד פינו גריגיו
גיפט מאת קתי לי גיפורד פינו גריגיו
גיפט פינו גריגיו פורץ באגס תוסס ופירות טרופיים, מאוזן בחומציות פריכה ורעננות מעודנת באלגנטיות. יין זה כולל ניחוחות של פירות אבן בשלים והדרים, ומציג טעמי מלון, נקטרינה ומאיר לימון המסיימים קלילים ומרעננים.