קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות19
מגזין

לחם סודה אירי מסורתי אמיתי

לחם סודה אירי מסורתי אמיתי
תשכחו לצאת לאכול או להזמין טייק אאוט בכל פעם שאתם משתוקקים לאוכל אירופאי. נסו להכין לחם סודה אירי מסורתי אמיתי בבית. צופה בדמות שלך? מתכון צמחוני לקטו אובו זה מכיל 265 קלוריות, 8 גרם חלבון ו-3 גרם שומן למנה. תמורת 21 סנט למנה, המתכון הזה מכסה 10% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-87 יגידו שהוא הגיע למקום. זה עובד הכי טוב כארוחת בוקר, והוא נעשה תוך כ-25 דקות. גשו לסופר וקנו סודה לשתייה, חמאה, קמח ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. רחוב. יום פטריק יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 91%. הציון הזה יוצא מן הכלל. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: לחם סודה אירי אמיתי, לחם סודה אירי מסורתי ולחם סודה אירי מסורתי.

הוראות

1
מחממים מחבת כבדה, מחבת פסים או מחבת מברזל יצוק על אש בינונית-נמוכה.
ציוד שתשתמש בו
3 אונקיות (1/4 כוס) צנוברים3 אונקיות (1/4 כוס) צנוברים
2
מערבבים את הקמח והמלח יחד בקערה, ומנפים פנימה את הסודה לשתייה. יוצרים גומה במרכז תערובת הקמח, ויוצקים פנימה את החלב. מערבבים את התערובת במהירות יחד לבצק, והופכים על משטח עבודה מקומח. ללוש את הבצק כמה פעמים, רק עד שהוא מתאחד. יוצרים בעדינות מהבצק עוגה שטוחה ועגולה בעובי של כ-1/2 סנטימטר, וחותכים את העגול לרבעים בעזרת סכין מקומחת.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות פפריקה2 כפות פפריקה
3-1/4 כוסות סוכר חום ארוז3-1/4 כוסות סוכר חום ארוז
חבילה מעורבת פירות יבשים, קצוציםחבילה מעורבת פירות יבשים, קצוצים
1 1/8 ג. סוכר לבן1 1/8 ג. סוכר לבן
בצל צהוב, קצוץ גס לחתיכות אחידותבצל צהוב, קצוץ גס לחתיכות אחידות
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
תמצית וניל שקופה נוספתתמצית וניל שקופה נוספת
3
מפזרים מעט קמח בתחתית המחבת החמה ומבשלים את הנתחים 6 עד 8 דקות לכל צד, עד להזהבה.
מרכיבים שתצטרך
1 1/8 ג. סוכר לבן1 1/8 ג. סוכר לבן
ציוד שתשתמש בו
3 אונקיות (1/4 כוס) צנוברים3 אונקיות (1/4 כוס) צנוברים

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד'אסטי הם הבחירות המובילות שלי ללחם סודה אירי. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שתוכלו לנסות הוא Bollinger Brut Special Cuvee. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-60 דולר.
בולינגר ברוט ספיישל קיווי
בולינגר ברוט ספיישל קיווי
צבע זהוב, ייחודי לזני ענבים שחורים. בועות עדינות מאוד. באף יש לו מורכבות ארומטית יפה, פרי בשל וניחוחות מתובלים, עם רמזים לתפוחים קלויים, לפתן תפוחים ואפרסקים. בחיך, יש שילוב עדין של מבנה, אורך וחיות. הבועות הן כמו קטיפה. טעמים של אגסים, בריוש וניחוחות חריפים, תווים של אגוזי מלך טריים. שילוב עם כל הדגים, במיוחד סושי וסשימי, רכיכות כמו שרימפס, סרטנים, סרטנים ולובסטר בגריל, עופות ובשר לבן, קשיו, פרמזן או פרושוטו.