קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות12
ציון בריאות35
מגזין

מגש פירות טריים

מגש פירות טריים
צריך ללא גלוטן, ו 30 מתאבן שלם? מגש פירות טריים יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 145 קלוריות, 2 גרם של חלבון ו1 גרם של שומן. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. גשו לסופר וקנו מלונים, אוכמניות, פטל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. הכנת המנה לוקחת כ 15 דקות. נסו מגש פירות טריים עם רוטב ג'ינג'ר-מנגו, מגש פירות טריים עם רוטב ג'ינג'ר-מנגו, ו מגש פירות (מתכונים דומים).

הוראות

1
אני אוהב להתחיל את המגש עם בסיס של מלונים בשלים, צבעוניים, פרוסים ואננס-למשל, מלון, טל דבש, גליה, או מלונים של קוואילון, בתוספת אננס "הזהב" החדש. לקלף את החלק החיצוני של מלון שלם, לחתוך אותו לחצי דרך קצה הגבעול, ולגרוף את הזרעים.
מרכיבים שתצטרך
מלוןמלון
(תערובת תבלינים קובנית)(תערובת תבלינים קובנית)
מלון טל דבשמלון טל דבש
מלוןמלון
4 ריבועי בראוניז שוקולד (קנייה או תוצרת בית)4 ריבועי בראוניז שוקולד (קנייה או תוצרת בית)
12 פצפוצי גרהם שוקולד שלם12 פצפוצי גרהם שוקולד שלם
2
מניחים את חצאי המלון לחתוך את הצד על הלוח, לחתוך אותם ישר על פני לפרוסות 1/2 אינץ ' עבה. מאוורר כל חצי מלון החוצה מעט לארגן את זה על המגש. לאחר מכן, לחתוך את החלק העליון והתחתון של האננס, לקלף את החלק החיצוני, ולהשתמש בסכין חדה כדי להסיר את "העיניים"."
מרכיבים שתצטרך
(תערובת תבלינים קובנית)(תערובת תבלינים קובנית)
מלוןמלון
ציוד שתשתמש בו
2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך
3
חותכים את האננס לחצי לאורכו ולהסיר את הליבה על ידי חיתוך "V" במורד מרכז כל חצי. שוב, מניחים את חצאי האננס, חותכים את הצד, על לוח וחותכים אותם ישר לפרוסות בעובי 1/2 אינץ'. מאוורר את הפרוסות החוצה ולסדר אותם ליד מלון על מגש.
מרכיבים שתצטרך
(תערובת תבלינים קובנית)(תערובת תבלינים קובנית)
מלוןמלון
4
ברגע שהבסיס מוגדר, אתה יכול להוסיף כל סוג של פרי זמין. אני אוהב שיש דבר אחד שהוא גבוה יותר מכל השאר, כגון חבורה גדולה של ענבים או פפאיה לחתוך דקורטיבי, לתת את גובה המגש. ואז אני מוסיף פטל, תותים, אוכמניות, ותאנים טריות בקבוצות מזדמנות אך מאורגנות. המגש יכול להיראות כמו קערה של M & m של אם יש יותר מדי צבעים מפוזרים ללא סדר. חזותית, העין שלך צריכה להיות נקודת מוקד כדי להיות מסוגל לראות כל סוג של פירות. אחרי כל הפרי מסודר, אני מוסיף עלים ירוקים שטוחים סביב החלק החיצוני של הפרי, כדי להגדיר את הצבעים. השתמש בלימון ועלי galax ממוכר הפרחים שלך, או עלי תאנה ועלי ענבים מהגינה שלך. ודא שהם ללא חומרי הדברה ושטוף היטב.
מרכיבים שתצטרך
עלי ענביםעלי ענבים
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
חבילה אחת (8 אונקיות) גבינת שמנת, חתוכה לקוביות בגודל 1 אינץ'חבילה אחת (8 אונקיות) גבינת שמנת, חתוכה לקוביות בגודל 1 אינץ'
חבילה אחת (19.6 אונקיות) עוגת שכבות וניל קפואהחבילה אחת (19.6 אונקיות) עוגת שכבות וניל קפואה
1 (8 אונקיות) צנצנת דבש1 (8 אונקיות) צנצנת דבש
ענביםענבים
אננס רגילאננס רגיל
ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)
קליפות מלימוןקליפות מלימון
2 זילוף בצורת לב2 זילוף בצורת לב
12 פצפוצי גרהם שוקולד שלם12 פצפוצי גרהם שוקולד שלם
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
5
כל סוג של פרי יעבוד היטב על מגש זה. לאירועים מיוחדים, מוסיפים אפרסמונים, קיווי, פסיפלורה, דובדבנים של המלכה אן, משמשים טריים ומנגו. בחר מה הוא צבעוני עונתי.
מרכיבים שתצטרך
פסיפלורהפסיפלורה
אפרסמוןאפרסמון
2 תרנגולות קורניש (בערך 1 1/4 פאונד כל אחת)2 תרנגולות קורניש (בערך 1 1/4 פאונד כל אחת)
1/3 כוס שמן קוקוס או צמחי1/3 כוס שמן קוקוס או צמחי
1 אננס לבן גדול או אננס רגיל1 אננס לבן גדול או אננס רגיל
ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)
עוגות אורז מוצ'י צבעוניותעוגות אורז מוצ'י צבעוניות

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. הפרסומת הטבטונית של Gamay Pinot Noir משנת 1787 עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
תערובת פינו נואר טבטונית Gamay Pinot 1787 לספירה
תערובת פינו נואר טבטונית Gamay Pinot 1787 לספירה
זה "1787" פינו נואר/תערובת Gamay הוא חלק הדלפק לתערובת " 459 " שלנו. ההבדל היחיד בין שני היינות (שניהם עשויים מאותו פרי מדויק) הוא כלי המשמש לייצור אותם. ה" 1787 " הותסס והתבגר בחביות עץ אלון נייטרליות. ההבדל בטעם וריח הוא מדהים ואתה רק צריך לטעום אותם זה לצד זה כדי לראות בעצמך. בשנת 1787, צו הורה להסיר את כל זני הענבים האדומים בעמק מוסל ולהחליף אותם בגפנים ריזלינג. עם הזמן, חוק זה התפוגג זנים אדומים לאט יש נטוע שוב באזור.