קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות1
מגזין

מוקה מוקה מנטה פטי

מוקה מוקה מנטה פטי
המתכון מנטה מוקה פטי יכול לספק הכמיהה המרכזית האמריקאית שלך בסביבה 45 דקות. יש משקה זה 207 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 2g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 1 מנות. 15 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לכם שוקולד, קצפת, קפה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה מושלם עבור חג המולד. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. נסו מנטה פאטי, Crockpot מנטה שוקולד חם / מנטה מוקה מתכון, ו מנטה פטי מרטיני (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gewurztraminer, פינו גריס, ריזלינג

Gewurztraminer, פינו גרי, ריזלינג הן אפשרויות נהדרות עבור הקאריביים. אתה רוצה לבחור עבור יינות עם קצת מתיקות בעת התמודדות עם מאכלים קריביים חריפים. מגישים יינות אלה מקורר כך שהם אפילו יותר מרעננים. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Alsace Willm קובי אמיל Willm Gewurztraminer. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 23 דולר.
Alsace Willm Cuvee Emile Willm Gewurztraminer
Alsace Willm Cuvee Emile Willm Gewurztraminer
קש בצבע עם אף ארומטי הן פירות קדימה (ליצ ' י) ופרחים (רוז או סגול). בפה ההתקפה גמישה עם הערות של מנגו. יין חזק, שמן וחזק. הגימור הוא חלק ומשיי עם הערות של ורדים ותבלינים ואת ראש של wallflowers.