קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות28
מגזין

מחווני Codwich מוכות בירה

מחווני Codwich מוכות בירה
מחווני Codwich המוכים בירה יכול להיות מתכון טוב להרחיב תיבת מתכון hor d ' oeuvre שלך. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 41 גר' של חלבון, 109 גרם של שומן, וסך הכל 1660 קלוריות. יום האב יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 50 דקות. אם יש לך חמוצים, מיונז, שמן זית, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, נסו מחווני עוף Cajun ' Kickin עם טבעות בצל מוכות בירה, בקלה מוכה בירה, ו בקלה מוכה בירה (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
1
מערבבים את המיונז, צלפים, להתענג, מיץ לימון, חומץ ורוטב ווסטרשייר בקערה. מתבלים במלח ופלפל, מכסים ומקררים במשך 15 דקות מתחתנים עם הטעמים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לימוןמיץ לימון
חומץחומץ
צלפיםצלפים
להתענגלהתענג
מיונזמיונז
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
1
מערבבים את הכרוב האדום, פטרוזיליה ושומר בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
כרוב אדוםכרוב אדום
פטרוזיליהפטרוזיליה
שומרשומר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
לטאטא את מיץ לימון וחרדל בקערה קטנה; לטאטא בשמן עד ההלבשה הוא חלק. לזרוק עם תערובת שומר ומתבלים עם מלח ופלפל. סלט כרוב יכול להיות מאוחסן במיכל אטום ומקורר עד 2 ימים.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לימוןמיץ לימון
חרדלחרדל
שומרשומר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
1
מחממים את השמן ל 375 מעלות f בתנור הולנדי כבד תחתית או טיגון עמוק.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
טיגון עמוקטיגון עמוק
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
לטאטא 2 כוסות קמח, אבקת אפייה ומלח לקערה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
3
מוסיפים את הבירה והביצה ומערבבים עד לשלב.
מרכיבים שתצטרך
בירהבירה
ביצהביצה
4
מפזרים את הדגים במלח ופלפל. לדלות את הדגים בקמח 1/2 כוס הנותרים, לנער את כל עודף, ואז להטביע לתוך תערובת הבלילה, לתת עודף לטפטף. מטגנים את הדגים בשמן החם עד חום זהוב ופריך, 4 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
דגיםדגים
שמן בישולשמן בישול
1
מניחים את הדג החם, מטוגן על הלחמניות. ואז למעלה עם סלט הכרוב למרוח את הלחמנייה העליונה ברוטב טרטר.
מרכיבים שתצטרך
רוטב טרטררוטב טרטר
גלולגלול
דגיםדגים
2
מקשטים עם עלה שומר. תפוס בשתי הידיים ונשך חזק.
מרכיבים שתצטרך
שומרשומר

מרכיבים

11 קילו קישואים,אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בירה טובה (מועדף סטאוט אירי)בירה טובה (מועדף סטאוט אירי)2(חוֹרֶף)צלפים, מנוקזים וקצוציםצלפים, מנוקזים וקצוצים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה בקלה, לחתוך לחתיכות אורך הלחמניותפילה בקלה, לחתוך לחתיכות אורך הלחמניות2(חוֹרֶף)חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון1ביצה, מוכה קלותביצה, מוכה קלות1( חצילים)שומר הנורה, גזוז דק פרוס, לשמור fronds לקישוטשומר הנורה, גזוז דק פרוס, לשמור fronds לקישוט4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמחקמח596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי פטרוזיליה טריים, קצוציםעלי פטרוזיליה טריים, קצוצים4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי2(חוֹרֶף)מיץ לימון טרי (בערך 1 לימון)מיץ לימון טרי (בערך 1 לימון)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיונזמיונז1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1בצל צהוב בינוני, קצוץשמן בוטנים, לטיגוןשמן בוטנים, לטיגון2(חוֹרֶף)מלפפון חמוץ להתענגמלפפון חמוץ להתענג3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרוב אדום, פרוס דקכרוב אדום, פרוס דק8לחמניות בית פארקר, חמאה וסוטה עד קלוילחמניות בית פארקר, חמאה וסוטה עד קלוי0(יכול להיות או להרחיק)מלח שולחןמלח שולחן2(יכול להיות או להרחיק)חומץ יין לבןחומץ יין לבן1(יכול להיות או להרחיק)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

Cod עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Santi Sortesele פינו Grigio. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
Santi Sortesele Pinot Grigio
Santi Sortesele Pinot Grigio
גוון צהוב קש, מלווה באף ממוקד של אגס, משמש ופרחים לבנים. החיך הפירותי, עם התווים העליונים של פירות אבן, מראה בשלות ועגלגלות הנתמכים היטב על ידי חומציות אלגנטית ומתיקות, הבטחת גימור ארוך ומתמשך.