קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות1
ציון בריאות3
מטבחיםמקסיקני
אירועיםסופרבול
מגזין

מטבל סלסה קרם פילדלפיה® לאחד

מטבל סלסה קרם פילדלפיה® לאחד
מטבל סלסה קרם פילדלפיה® לאחד עשוי להיות רק מתאבן hor אתה מחפש. מתאים ל-1 מנות. מנה אחת מכילה 184 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 10 גרם שומן. זמן הכנת המתכון כ 5 דקות. מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם קרקרים ריץ, סלרי, ממרח גבינת שמנת, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: גלילי טורטיה מוקרמים פילדלפיה, מטבל אבוקדו שמנת עם בצל ירוק, ו פילדלפיה דלעת מערבולת עוגת גבינה מפילדלפיה קרם C.

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

רוזה מבעבעת ויין מבעבע הם בחירה מצוינת לטבילה ברוטב. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. אתה יכול לנסות מרטיני ורוסי רוזה נוצץ. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 13 דולר לבקבוק.
מרטיני ורוסי רוז מוגז
מרטיני ורוסי רוז מוגז
בהשראת אזור פיימונטה המפורסם של איטליה, Martini & ROSSI Sparkling Rosé הוא יין ורוד אלגנטי. הוא מעוצב ממגוון ענבים, אשר נלחצים בעדינות כדי לשמור על ניחוחות ייחודיים, מעורר וצבע יפה.זה יין מבעבע יפה, עם ארומה מפתה הערות עדינות של פטל ורד בר, מוכיח אפריטיף מעולה, או לפיקניק עם חברים.