קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות8
ציון בריאות1
מגזין

מטבל קארי קוקוס עם שרימפס

מטבל קארי קוקוס עם שרימפס
המתכון לטבילה קארי קוקוס עם שרימפס מוכן בערך 15 דקות. והוא בהחלט סופר ללא גלוטן, ראשוני ופסקטריאני אפשרות לאוהבי אוכל הודי. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 23 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 0g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. לא הרבה אנשים אהבו את המתאבן הזה. אם יש לך אבקת קארי, יוגורט קוקוס יווני, שרימפס קוקוס, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו קוקוס Laksa עם שרימפס (קוקוס-קארי מרק אטריות עם שרימפס), שרימפס קארי קוקוס עם אורז קוקוס, ו שרימפס קארי קוקוס (מתכונים דומים).

הוראות

1
תכין שרימפס לפי ההוראות.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
2
בקערה קטנה, מערבבים יוגורט ואבקת קארי.
מרכיבים שתצטרך
בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות
חבילת עוגת שכבות וניל קפואהחבילת עוגת שכבות וניל קפואה
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
מגישים שרימפס עם תערובת יוגורט כמו לטבול.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
חבילת עוגת שכבות וניל קפואהחבילת עוגת שכבות וניל קפואה
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי בתפריט? נסה זיווג עם Gruener Veltliner, Riesling, ו Sparkling rosé. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. להקת קאדר של אבנים Gruner Veltliner עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
להקת קאדר של אבנים Gruner Veltliner
להקת קאדר של אבנים Gruner Veltliner
באופן ארומטי, היין הזה מוביל עם קצה הדר מלוח עם גווני אדמה שיש להם רמזים אקזוטיים של תבלינים צפון אפריקאים. משם יש עומק של יסמין פירות טרופיים מונע הדר יפה, מזכיר לסחוט טריז סיד על הפרי של פפאיה חצי לחתוך. אתה לא יכול להסתיר את רכיב האשכוליות הבשלות שאי פעם קיים שאנחנו מכנים לעתים קרובות להשפריץ...סודה אשכולית הידועה לשמצה. זה יין סופר מעניין. יש לו איזון הרמוני של בשלות אבל טון של מרץ ואנרגיה על החיך. בסיס של פירות הדר מלוחים, ג ' ינג ' ר ופלפל לבן מתערבבים עם אשכוליות שמובילות לגימור מתובל ספוג במינרליות. יין זה נוגע בשני צידי הספקטרום של גרונר, בהיר, טרי ותוסס יחד עם מרקם ומלא המראים מה הופך את היינות הלבנים של עמק עדנה לייחודיים.