קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות8
ציון בריאות21
מגזין

מינסטרונה עוף ניוקי

מינסטרונה עוף ניוקי
מינסטרונה עוף ניוקי עשויה להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 8. מנה אחת מכילה 514 קלוריות, 49 גרם חלבון, ו 20 גרם שומן. 41 איש מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה. לכו לחנות ואספו מרק עוף, אורגנו, עגבניות משומרות ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. זה הוא די יקר מתכון לחובבי אוכל ים תיכוני. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. עם כפית ציון 68%, המנה הזו מוצקה. נסו מינסטרונה עם ניוקי, מינסטרונה עם ניוקי, ו ניוקי-מחבת ניוקי עוף עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מפזרים עוף עם אורגנו, מלח ופלפל. בתנור הולנדי מטגנים עוף בכף 1 שמן עד שכבר לא ורוד.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מוציאים מהתבנית ומניחים בצד.
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
3
באותה מחבת מבשלים את הפלפלים, הקישואים, הפטריות והבצל בשמן שנותר עד שהם רכים.
מרכיבים שתצטרך
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
עד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערךעד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערך
1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
4
להוסיף פרושוטו ושום; לבשל 1 דקה יותר.
מרכיבים שתצטרך
פרושוטופרושוטו
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
5
מוסיפים את המרק, העגבניות, השעועית, האפונה, רסק העגבניות והעוף. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מבשלים, ללא כיסוי, למשך 20 דקות, תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים
6
בינתיים מבשלים ניוקי לפי הוראות החבילה.
מרכיבים שתצטרך
ניוקיניוקי
7
מסננים; מערבבים למרק.
מרכיבים שתצטרך
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
8
מקשטים כל מנה בגבינה ובזיליקום.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות

מרכיבים

50אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת Asiago גרוסהגבינת Asiago גרוסה866 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות פורטובלו טריות קצוצותפטריות פורטובלו טריות קצוצות397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)האם עגבניות איטלקיות חתוכות לקוביות, לא מצורפותהאם עגבניות איטלקיות חתוכות לקוביות, לא מצורפות134אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שימורי כליה לבנה או שעועית קנליני, שטופים ומרוקניםשימורי כליה לבנה או שעועית קנליני, שטופים ומרוקנים794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פחיות כל) מרק עוףפחיות כל) מרק עוף567אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שקדי עוף חתוכים לחתיכות בגודל 1/2 אינץשקדי עוף חתוכים לחתיכות בגודל 1/2 אינץ796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרושוטו קצוץ או חזיר מעדנייהפרושוטו קצוץ או חזיר מעדנייה8עלי בזיליקום טריים, פרוסים דקעלי בזיליקום טריים, פרוסים דק4שיני שום, טחוןשיני שום, טחון2(חוֹרֶף)שמן זית, מחולקשמן זית, מחולק11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אורגנו מיובשאורגנו מיובש73אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אפונה קפואהאפונה קפואה01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס1קטןכל פלפלים ירוקים קטנים, אדומים וצהובים מתוקים, קצוצים דקכל פלפלים ירוקים קטנים, אדומים וצהובים מתוקים, קצוצים דק454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת ניוקי תפוחי אדמהחבילת ניוקי תפוחי אדמה53אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל אדום קצוץבצל אדום קצוץ01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים3(חוֹרֶף)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה1( חצילים)קישואים, קצוצים דקקישואים, קצוצים דק

יין מומלץ: קיאנטיname, ורדיקיו., Trebbiano

איטלקית בתפריט? נסה להתאים עם קיאנטי, ורדיצ ' יו וטרביאנו. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. טרביאנו ורדיצ ' יו הם יינות לבנים איטלקיים המשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, ואילו קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. יין אחד שתוכלו לנסות הוא טייטינגר ברוט לה פרנסז (מגנום). יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 160 דולר.
טייטינגר ברוט לה פרנסז (מגנום)
טייטינגר ברוט לה פרנסז (מגנום)
שמפניה זו היא תערובת של כ -30 כרמי שרדונה ופינו נואר, בהתאמה 40% ו -60% מהסך הכל, מכמה יבולים של ענבים שהבשילו בצורה מושלמת.