קושימומחה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות11
ציון בריאות16
מגזין

מינסטרונה קלה

מינסטרונה קלה
מינסטרונה קלה עשויה להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 27 גרם חלבון, 11 גרם שומן, ובסך הכל 317 קלוריות. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 11. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 5 דקות. אם יש לכם עגבניות משומרות, גבינת פרמזן, רוטב עגבניות ללא מלח ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 46%. נסו מינסטרונה קלה, מרק מינסטרונה קל, ו מרק מינסטרונה קל עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בסיר גדול הקפיצו את הגזר, הסלרי והבצל בשמן וחמאה עד שהם רכים.
מרכיבים שתצטרך
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
להוסיף שום; לבשל 1 דקה יותר.
מרכיבים שתצטרך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
3
מערבבים פנימה את המרק, רוטב העגבניות, השעועית, העגבניות, הכרוב, הבזיליקום, הפטרוזיליה, האורגנו והפלפל. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 20 דקות. בינתיים מבשלים פסטה לפי הוראות החבילה; לְנַקֵן.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
ל-1 אננסל-1 אננס
פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
4
מחזירים מרק לרתיחה. מערבבים פנימה פסטה; מחממים. מצקת לקערות.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
מצקתמצקת
5
מפזרים גבינה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו105אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כרוב מגוררכרוב מגורר425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול גרבנזו שעועית או חומוס, שטוף סחוטיכול גרבנזו שעועית או חומוס, שטוף סחוט454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול שעועית כליות, שטוף סחוטיכול שעועית כליות, שטוף סחוט397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ניתן לקצוץ עגבניות, לא מצוחצחניתן לקצוץ עגבניות, לא מצוחצח2largesגזר, חתוך לקוביותגזר, חתוך לקוביות2מאמן פפ מסווג 200-נוכחיצלעות סלרי, קצוץצלעות סלרי, קצוץ794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פחיות כל) מרק עוף מופחת נתרןפחיות כל) מרק עוף מופחת נתרן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)2(יכול להיות או להרחיק)פתיתי פטרוזיליה יבשיםפתיתי פטרוזיליה יבשים2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1( חצילים)בצל, קצוץבצל, קצוץ11 קילו קישואים,אורגנו מיובשאורגנו מיובש11(יכול להיות או להרחיק)גבינת פרמזן מגוררתגבינת פרמזן מגוררת1(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פחיות כל אחד) ללא מלח-הוסיף רוטב עגבניותפחיות כל אחד) ללא מלח-הוסיף רוטב עגבניות140אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מקרוני מרפק מחיטה מלאה לא מבושלתמקרוני מרפק מחיטה מלאה לא מבושלת

יין מומלץ: קיאנטיname, ורדיקיו., Trebbiano

מינסטרונה בתפריט? נסה להתאים עם קיאנטי, ורדיצ ' יו וטרביאנו. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. טרביאנו ורדיצ ' יו הם יינות לבנים איטלקיים המשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, ואילו קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. טייטינגר ברוט לה פרנסז (מגנום) עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 160 דולר לבקבוק.
טייטינגר ברוט לה פרנסז (מגנום)
טייטינגר ברוט לה פרנסז (מגנום)
שמפניה זו היא תערובת של כ -30 כרמי שרדונה ופינו נואר, בהתאמה 40% ו -60% מהסך הכל, מכמה יבולים של ענבים שהבשילו בצורה מושלמת.