קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות19
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק אטריות שרימפס חריף

מרק אטריות שרימפס חריף
מרק שרימפס חריף עם אטריות יכול להיות המנה העיקרית שאתם מחפשים. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 309 קלוריות, 30 גרם חלבון ו 2 גר' של שומן. והוא יספק כ 4 מנות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. אם יש לכם פלחי ליים, סמבל אולק, עלי בזיליקום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש עד זנגביל טרי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות ג'ינג'ר טריות כקינוח. וזה די טוב. נסו מרק אטריות מתובל עם שרימפס וחלב קוקוס, שרימפס מתובל מרק אטריות קוקוס עם פטריות שיטאקי, ו שרימפס חריף קערת אטריות (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב הראשון 11 מרכיבים בסיר גדול. מביאים לרתיחה; להפחית את החום, ומבשלים עד מופחת 3 1/2 כוסות (כ 12 דקות).
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
הוסף שרימפס; לבשל 4 דקות או עד הסוף.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
3
הסר קינמון, אניס, וג ' ינג ' ר; להשליך. מבשלים אטריות אורז על פי הוראות החבילה; ניקוז.
מרכיבים שתצטרך
אטריות אורזאטריות אורז
יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
2 כפות שמן זית כתית מעולה, ועוד עבור נייר הפרגמנט2 כפות שמן זית כתית מעולה, ועוד עבור נייר הפרגמנט
4
מניחים 1/2 אטריות כוס בכל אחד 4 קערות, ומעל כל מנה עם תערובת 1 כוס וכ -5 שרימפס.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
1 כף גדושה פלפל לבן1 כף גדושה פלפל לבן
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
5
מפזרים באופן שווה עם נבטי שעועית, בצל ירוק, כוסברה, ובזיליקום.
מרכיבים שתצטרך
3 טיפות רוטב סויה3 טיפות רוטב סויה
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
6
מגישים עם פלחי לימון.
מרכיבים שתצטרך
סיד טריזסיד טריז

מרכיבים

7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלאי בשר לא מלוח (כמו סוונסון)מלאי בשר לא מלוח (כמו סוונסון)2מקלות(3 אינץ') קינמון(3 אינץ') קינמון227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבותשרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבות11 קילו קישואים,רוטב דגיםרוטב דגים12smallsעלי בזיליקום טרייםעלי בזיליקום טריים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנבטי שעועית טרייםנבטי שעועית טריים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברה טרייםעלי כוסברה טריים1אינץג'ינג'ר טרי קלופיםג'ינג'ר טרי קלופים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבאלכסון לחתוך בצל ירוקבאלכסון לחתוך בצל ירוק4פלחי לייםפלחי ליים11 קילו קישואים,רוטב סויה דל נתרןרוטב סויה דל נתרן113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אטריות אורז שטוחות לא מבושלותאטריות אורז שטוחות לא מבושלות28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כובעי פטריות שיטאקי יבשים, קצוץכובעי פטריות שיטאקי יבשים, קצוץ454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס, קלופים וטבועיםשרימפס, קלופים וטבועים1צ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)sambal oelek (רסק צ'ילה טרי הקרקע) או 1/2 כפית פלפל אדום כתושsambal oelek (רסק צ'ילה טרי הקרקע) או 1/2 כפית פלפל אדום כתוש

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, ו סוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא פינו גרי סקייפול. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 13 דולר.
פינוט סקייפול גריס
פינוט סקייפול גריס
קש חיוור בצבע עם הערות של מנגו, פריחת הדר ובננה באף. על החיך תערובת של פירות טרופיים מתגלה לתוך מנדרינה, מנגו, אשכוליות, וטעמי בננה. התווים הטרופיים האלה ממשיכים לאורך הגימור הארוך והמתיש.