קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות6
ציון בריאות26
מגזין

מרק בקלה

מרק בקלה
מרק Baccala עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, כל 30, ואת הבמנה זו יש: 351 קלוריות, 19 גרם חלבון ו 20 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו 5 דקות. אם יש לך תפוחי אדמה, דג בקלה מלח, פלפל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב תפוחי האדמה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,לחמניות בטטות תפוחי אדמה כקינוח. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, מתכונים דומים: מרק בקלה מלח (zuppa Di Baccala), Baccala, ו סלט בקלה.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לקוד. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Menage פינו גריג ' יו Limelight טרואה. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 11 דולר.
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Ménage à Trois Limelight מאיר זרקור על טעמי הדר מרעננים בדרך המסנוורת ביותר. Limelight הוא כוכב חדש עם ניחוחות תפוז סקסי להוביל לליים מפתח zesty וטעמים תפוח סבתא סמית מעורר תיאבון שגורמים לך לכווץ. מגע של מתיקות יערה ומינרליות לאזן את הערות הדר מבוטא לפני הווילונות טיפה עם גימור פריך מרענן.