קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות27
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק ברוקולי-כרישה עם קרם לימון-צ'ייב

מרק ברוקולי-כרישה עם קרם לימון-צ'ייב
מרק ברוקולי-כרישה עם קרם לימון-צ'ייב עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 335 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 18 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. הכנת המנה לוקחת כ 35 דקות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. אם יש לך ברוקולי, גרידת לימון, גבינת פרמזן, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב גרידת לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות מרמלדה כתומות עם זיגוג גרידת תפוז כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וקמאיות דיאט. עם כפית ציון 69% המנה הזו מוצקה. נסו מרק ברוקולי-כרישה עם קרם לימון-צ'ייב, מרק ברוקולי עם קרם לימון-צ'ייב, ו מרק עוף עם כרישה מיניאטורית-כדורי מצה צ'ייב (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר בינוני, להמס את החמאה בשמן זית.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את הכרישה ומבשלים על חום גבוה בינוני, ערבוב, עד מתרכך, על 3 דקות. מערבבים את הברוקולי, שום ומניה, מתבלים במלח ופלפל לבן ומביאים לרתיחה. מכסים חלקית ומבשלים עד הברוקולי הוא רך, 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
בינתיים, בקערה קטנה, מערבבים את השמנת החמוצה עם גרידת לימון, מיץ לימון, עירית ופרמזן. מתבלים במלח ופלפל לבן.
מרכיבים שתצטרך
4
מעבירים את המרק לבלנדר ומחית בקבוצות עד חלקה. מערבבים במחצית קרם לימון צ ' ייב. מצקת את המרק לתוך קערות רדודות ומגישים את קרם לימון צ ' ייב הנותרים בצד.
מרכיבים שתצטרך