קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות10
ציון בריאות11
מגזין

מרק ירקות המבורגר לבבי

מרק ירקות המבורגר לבבי
מרק ירקות המבורגר לבבי הוא מתכון ללא חלב עם 10 מנות. מנה אחת מכילה 120 קלוריות , 6 גרם חלבון ו -1 גרם שומן . תמורת 97 סנט למנה , מתכון זה מכסה 9% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 50 דקות . זהו מתכון סביר מאוד לחובבי האוכל האמריקאי. 8 אנשים מצאו את המתכון הזה טעים ומשביע. זה עובד היטב בתור מזנון. גשו לסופר וקנו שיני שום, בצל, דיטליני ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. זה יהיה להיט באירוע הסתיו שלך. בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 63% . הציון הזה מוצק. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם את מרק ירקות המבורגר גדוש , מרק המבורגר לבבי ומרק המבורגר דשנה .

הוראות

1
בתנור הולנדי מבשלים את בשר הבקר, הבצל והפלפל הירוק על אש בינונית עד שהבשר כבר לא ורוד.
מרכיבים שתצטרך
1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
להוסיף שום; לבשל עוד דקה.
מרכיבים שתצטרך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
3
לנקז.
4
מערבבים פנימה את שאר החומרים. להביא לרתיחה. להפחית את החום; מכסים ומבשלים במשך 30 דקות או עד שהירקות והפסטה רכים.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. ה-Bubbly Pink Moscato היחפה עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
מוסקטו ורוד בועת יחפה
מוסקטו ורוד בועת יחפה
Moscato Bubbly Pink היחפה מתוק ועסיסי עם ניחוחות וטעמים נפיצים. מומלץ להגיש מצונן (36-40 מעלות פרנהייט), לבעבוע הזה יש ניחוחות וטעמים של יסמין ותפוז מנדרינה בתוספת פטל אדום, תות ורימון. תיהנו מהגימור הקרמי והעסיסי!