קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות13
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק כופתאות תאילנדי

מרק כופתאות תאילנדי
המתכון מרק הכופתה התאילנדית מוכן תוך כ 35 דקות, והוא בהחלט סופר חלב חינם אפשרות לאוהבי אוכל אסייתי. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 495 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 26 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, אם יש לך שעועית, בצל ירוק, מיץ ליים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב אבקת קארי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גלידת קארי עם מנגו ופיסטוק כקינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. נסו מרק כופתאות, מרק כופתאות סרטנים, ו מרק כופתאות עוף (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את שמן הירקות בסיר גדול מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיפים את הסלרי, פטריות ואבקת קארי; מבשלים, ערבוב, עד אבקת קארי קלוי, 1 עד 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אבקת קאריאבקת קארי
פטריותפטריות
סלריסלרי
3
מוסיפים את מרק העוף, חלב קוקוס, 1 רוטב דגים כף 1 כוס מים ולהביא לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
חלב קוקוסחלב קוקוס
רוטב דגיםרוטב דגים
מיםמים
4
מוסיף את השעועית הירוקה ופלפל הפעמונים לסיר, להפחית את החום בינוני נמוך ומבשל עד הירקות הם פריך במכרז, על 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
שעועית ירוקהשעועית ירוקה
ירקירק
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
5
מוסיפים את הכופתאות ומבשלים עד רך, על 4 דקות. מערבבים במיץ הסיד. מתבלים את המרק במלח ומוסיפים יותר רוטב דגים לפי הטעם, אם תרצה בכך. למעלה עם בצל ירוק פרוס ומגישים עם פלחי לימון.
מרכיבים שתצטרך
סיד טריזסיד טריז
רוטב דגיםרוטב דגים
מיץ לייםמיץ ליים
בצל ירוקבצל ירוק
מלחמלח
מרקמרק
6
צילום אנטוניס אכילאוס

ציוד

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות Lubanzi Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 16 דולר לבקבוק.
Lubanzi Chenin Blanc
Lubanzi Chenin Blanc
את 2018 לובנזי Chenin Blanc נמשך מתוך תערובת של גפנים מבוגרים, יבשים מגודלים בוש & צעיר, לטפטף גפנים מושקים. צבע הקש העמוק שלה מצביע על רעננות בשל ומורכבות. האף מביא פירות טרופיים & אבן הראשון, מעורר מחשבות של מנדרינה & ליצ ' י. החיך הוא עגול ובשרני, דוחף ליצ ' י קדימה שוב, יחד עם אפרסק לבן, משמש & תפוח ירוק, כל נישא על ידי מגע של חומציות גבוהה. יש בהירות & רמז קל של לחם טרי בכל רחבי. הסיום הוא ארוך, רך & חיבה.