קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות11
ציון בריאות6
מגזין

מרק כרובית מהפך

מרק כרובית מהפך
אם אתה רוצה להוסיף עוד לקטו אובו צמחוני מתכונים לקופסת המתכונים שלך, מרק כרובית מהפך עשוי להיות מתכון שכדאי לך לנסות. מתכון זה מכין 11 מנות עם 116 קלוריות, 7 גרם חלבון, ו 4 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 41 אדם התרשמו מתכון זה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. זה עובד גם הר ד ' אובר במחיר סביר עבור סתיו. גשו לסופר וקנו חמאה, בצל, חצי וחצי, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה. מתכונים דומים: מהפך טבעוני של מהפך בריא: לחם דלעת, מרק בשר ותפוחי אדמה מהפך, ו מרק פירות ים שמנת מהפך.

הוראות

1
בתנור הולנדי הקפיצו את הסלרי, הבצל והגזר בחמאה במשך 3-5 דקות או עד שהם רכים פריכים. מערבבים כרובית ומרק; מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 15-20 דקות או עד שהם רכים. מצננים מעט.
מרכיבים שתצטרך
קרקרים מחיטה מלאהקרקרים מחיטה מלאה
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
בבלנדר מעבדים תערובת ירקות בקבוצות עד לקבלת תערובת חלקה. להחזיר את כל למחבת.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
מחממים על אש בינונית.
4
בקערה קטנה מקציפים קמח וחלב עד לקבלת תערובת חלקה; מערבבים למחית. מביאים לרתיחה; מבשלים ומערבבים 2 דקות או עד להסמכה. מנמיכים את האש; מערבבים פנימה את החצי וחצי, הפטרוזיליה, המלח, השמיר והפלפל.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
שמירשמיר
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
5
חום דרך.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות את לורן-פריר ברוט. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-40 דולר לבקבוק.
לורנט-פריר ברוט
לורנט-פריר ברוט
לורן-פריר ברוט ל-פ הוא נושא הדגל של סגנון הבית של לורן-פריר. פריך, רענן ואלגנטי, ברוט ל-פ משקף את המהות הבסיסית של השמפניות שלנו.הצבע הוא גוון זהוב חיוור, עם בועות עדינות ומתמשכות. האף טרי ועדין, מראה מורכבות טובה עם רמזים של פירות הדר ופירות לבנים. הסגנון הקל של ברוט ל-פ הוביל את הדרך להפוך את השמפניה למשקה האפריטיף האידיאלי. האיזון המושלם שלו, פריכות הטעמים והעדינות הופכים אותו גם לבן לוויה האידיאלי לדגים, עופות ובשר לבן.