קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות6
מגזין

מרק סלק קלוי עם קרם פרש

מרק סלק קלוי עם קרם פרש
מרק סלק קלוי עם קרם פרש נטול גלוטן,, ראשוני וצמחוני ומספק כ 2 מנות. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 282 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 20 גרם שומן. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המרק הזה. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לך מים, שמן זית, זנגביל טחון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכונים דומים: מרק סלק קלוי עם קרם פרש, מרק סלק קלוי עם טימין, לימון וקרם פרש, ו מרק דלורית צלוי עם קרם פרש.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350°f. לעטוף סלק בנייר כסף וצולים עד במכרז כאשר פירסינג עם מזלג, על 1 שעה. מגניב. לקלף סלק.
מרכיבים שתצטרך
2
חותכים 1/4 של סלק 1 לקוביות 1/4 אינץ'; עתודה לקישוט.
מרכיבים שתצטרך
3
חותכים סלק שנותר לחתיכות 1/2 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
4
ממיסים חמאה עם שמן בסיר בינוני כבד על חום בינוני-גבוה.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים כרישה, בצל וסלרי ומבשלים עד שמתחילים להשחים, מערבבים לעתים קרובות, כ -13 דקות. מערבבים בג ' ינג 'ר, allspice, פלפל לבן, וחתיכות סלק 1/2 אינץ'. מבשלים עד ירקות מתחילים להיצמד לתחתית הסיר, ערבוב לעתים קרובות, על 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
6
הוסף 2 כוסות מים, עלה דפנה, קורנית sprig, ו פטרוזיליה sprig. מביאים לרתיחה. להפחית את החום נמוך, לכסות, ומבשלים עד ירקות הם מאוד רך, על 25 דקות.
מרכיבים שתצטרך
7
הסר עלה דפנה, קורנית sprig, ופטרוזיליה sprig. מרק מגניב מעט. עבודה בקבוצות, מרק פירה בבלנדר עם שמנת. מתבלים לפי הטעם במלח ופלפל. (ניתן לעשות 1 יום קדימה. מגניב מעט, כיסוי, ומקרר.)
מרכיבים שתצטרך
8
בעדינות לחמם מרק (לא להרתיח). מחלקים בין 2 קערות.
מרכיבים שתצטרך
9
מקשטים כל אחד עם 1 כף קרם fraîche.
מרכיבים שתצטרך
10
מפזרים קוביות סלק שמורות.
מרכיבים שתצטרך