קושימומחה
מוכן ב5 שעות
מנות5
ציון בריאות24
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק עגבניות דאל

מרק עגבניות דאל
מרק עגבניות דאל יכול להיות בדיוק המרק שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון צמחוני יש 122 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 5g של שומן למנה. מתאים ל-5 מנות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. גשו לסופר וקנו כמון הקרקע, צ'ילי כגון סראנו, צ' ילה כגון סראנו, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 5 שעות. נסו מרק עגבניות, איך להכין מרק עגבניות / סגנון מסעדה, מרק עגבניות פיקנטי עם גבינת פרמזן ועגבניות מיובשות, ו מרק עגבניות עם מעיים ונקניקיות (הידוע גם בתור שאריות מרק: ממוחזר) (מתכונים דומים).

הוראות

1
לשטוף דאל בכמה שינויים של מים עד מים זורמים לנקות לנקז היטב מסננת. לבשל דאל בבית רתיחה חשופה 1 1/2 כוסות מים בסיר 3 ליטר עד רוב המים הוא התאדה ודאל יש עקביות של משחה, 40 עד 45 דקות, ערבוב לעתים קרובות במהלך 15 הדקות האחרונות כדי למנוע חריכה.
מרכיבים שתצטרך
2
חום ghee בסיר כבד 6 ליטר על חום גבוה בינוני עד חם אבל לא מעשן, ואז לבשל זרעי חרדל אדום צ ' ילה, ערבוב, עד הזרעים מתחילים פופ.
מרכיבים שתצטרך
3
הוסף 1 1/2 כוסות מים ושאר החומרים (אבל לא להדביק דאל). מביאים לרתיחה ומבשלים, ערבוב מדי פעם, עד עגבניות מתרככים, 6 עד 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
להוסיף דבק דאל ומי כוס הנותרים, ערבוב לשלב. מביאים את ראסאם לרתיחה, מערבבים מדי פעם, ומתבלים במלח.
מרכיבים שתצטרך
1
* Rasam עשוי להתבצע 2 ימים קדימה ומקורר, מכוסה.
2
מוסיפים מים לדקים, אם יש צורך, לפני reheating.
מרכיבים שתצטרך