קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות16
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק עגבניות מעושן עם טוסטים Gruyère

מרק עגבניות מעושן עם טוסטים Gruyère
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל מרק עגבניות מעושן עם טוסטים Gruyère. מתאים ל-4 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 12 גרם חלבון 21 גרם של שומן, וסך הכל 312 קלוריות. זה מושלם עבור סתיו. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. אם יש לכם באגט עבה, חמאה, בצל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. נסו בצל, כרישה ומרק כרוב עם טוסטים Gruyere, בעבודה: בצל צרפתי ומרק שומר עם טוסטים Gruyere, ו בצל מקורמל ומרק שיטאקי עם טוסטים Gruyère–גבינה כחולה (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר מרק, ממיסים את החמאה בשמן זית.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את הבצל והשום ומבשלים על חום גבוה בינוני עד למכרז, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את הפפריקה ומבשלים עד ריחני, כ -30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את העגבניות, המים, קורנית sprig ועלה דפנה, מתבלים במלח ופלפל ומביאים את תערובת העגבניות לרתיחה. מכסים ומבשלים מעל חום מתון עד העגבניות לשבור, על 15 דקות. זרוק את קורנית sprig ו עלה דפנה.
מרכיבים שתצטרך
5
מחממים את המטגן. בבלנדר, מחית את המרק בקבוצות עד חלקה. מסננים את המרק בחזרה לתוך הסיר, לחיצה על מוצקים כדי לחלץ כמה שיותר מרק ככל האפשר. מערבבים את השמנת לתוך המרק ומתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
6
בינתיים, מניחים את פרוסות בגט על תבנית אפייה. מטגנים 6 אינץ ' מהחום עד קלוי קלות משני הצדדים, על 2 דקות בסך הכל. למעלה טוסטים עם Gruyre ו broil במשך כ -30 שניות, עד הגבינה תוססת. מצקת את המרק לקערות ומגישה עם טוסטים Gruyre.
מרכיבים שתצטרך