קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות3
מגזין

מרק תפוחי אדמה גבינה

מרק תפוחי אדמה גבינה
מרק תפוחי אדמה גבינה הוא הר ד ' אובר שמגיש 6. מנה אחת מכילה 388 קלוריות, 12 גרם חלבון, ו 30 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן ולקטו אובו צמחוני דיאטה. מתכון זה מכלמתכונים יש 388 אוהדים. אם יש לך פלפל קאיין טחון, שמנת כבדה, מלח ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. עם כפית ציון של 50%, המנה הזו טובה. נסו הפירה הכי גבינה, הכי גבינה עניבת פרפר מק וגבינה, ו לזניה התרד והגבינה הכי גבינה עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בסיר גדול על אש בינונית ממיסים חמאה. מבשלים בצל בחמאה עד לריכוך. מערבבים פנימה תפוחי אדמה ומרק, מביאים לרתיחה, ואז מכסים, מנמיכים את האש ומבשלים 15 עד 20 דקות, עד שתפוחי האדמה רכים.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
חמאהחמאה
מרקמרק
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
פירה תערובת תפוחי אדמה בבלנדר או במעבד מזון או באמצעות בלנדר טבילה; מחזירים לסיר על אש בינונית. מערבבים פנימה שמנת, גבינה, שמיר, פלפל, מלח וקאיין. מביאים לרתיחה נמוכה ומבשלים תוך ערבוב עד להסמכה, 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
גבינהגבינה
פלפלפלפל
תפוח אדמהתפוח אדמה
קרםקרם
שמירשמיר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
בלנדר טבילהבלנדר טבילה
מעבד מזוןמעבד מזון
בלנדרבלנדר
סירסיר

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. הקונצ 'רטו של מדיצ' י ארמט למברוסקו רג ' יאנו עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
מדיצ 'י ארמטה קונצ' רטו למברוסקו רג ' יאנו
מדיצ 'י ארמטה קונצ' רטו למברוסקו רג ' יאנו
אדום אודם עז עם ניחוחות נעימים מתמשכים ופירותיים. יבש אך פירותי בו זמנית. רך ורענן על החיך.