קושימומחה
מוכן ב7 שעות, 30 דק.
מנות40
ציון בריאות0
מגזין

מרשמלו שוקולד-יין של חתול

מרשמלו שוקולד-יין של חתול
מרשמלו שוקולד-יין של חתול דורש כ -7 שעות ו-30 דקות מתחילתו ועד סופו. תמורת 9 אגורות למנה , תקבלו מנה של 40. מנה אחת מכילה 59 קלוריות , 1 גרם חלבון ו -0 גרם שומן . זה מובא אליך על ידי Allrecipes. אדם אחד התרשם מהמתכון הזה. אם יש לך סוכר מגורען, אבקת סוכר, מים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין את זה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן וללא חלב . אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 7% , שניתן לשפר. מתכונים דומים: מתכון לעוגת שוקולד של חתול שחור , מרשמלו שוקולד ומרשמלו שוקולד .

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא Banfi Rosa Regale Brachetto (ספליט). יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-8 דולר.
Banfi Rosa Regale Brachetto (פיצול)
Banfi Rosa Regale Brachetto (פיצול)
ל-Rosa Regale Brachetto 2013 יש בוקקט של פטל, תותים ועלי כותרת של ורדים עם חיך מרענן בשל החומציות הפריכה והטעם המפתה של הפטל. מושלם לכל אירוע. יין מבעבע ייחודי וחגיגי, אפרטיף מפתה ויין קינוח אלגנטי. משתלב היטב עם פירות ים, גבינות, מאכלים חריפים ושוקולד. הגש צונן.