קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות12
ציון בריאות11
מגזין

סונדי חמאת בוטנים

סונדי חמאת בוטנים
סונדי חמאת בוטנים דורש בערך 15 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתאים ל-12 מנות. תמורת 52 סנט למנה, מתכון זה מכסה 13% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. צופה בדמות שלך? מתכון ואינו מכיל גלוטן,, ללא חלב וידידותי ל-fodmap מכיל 503 קלוריות, 16 גרם חלבון ו-33 גרם שומן למנה. אם יש לכם חמאת בוטנים שמנת, בוטנים, גלידת וניל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, והייתי אומר שהוא פגע במקום. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. זה עובד היטב כקינוח. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. עם ציון ספונקולרי של 54%, המנה הזו מוצקה. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו סונדס בריא יותר (עוגיות חמאת בוטנים מלאים + גלידת בננה חמאת בוטנים), סונדי חמאת בוטנים בכוס, וחמאת בוטנים ובננה.

הוראות

1
בסיר מערבבים סוכר ומים. תביא להרתחה; להרתיח דקה אחת או עד שהסוכר נמס.
מרכיבים שתצטרך
1 לימון, קלוד ומיץ (יותר מיץ אם הלימון לא מאוד עסיסי)1 לימון, קלוד ומיץ (יותר מיץ אם הלימון לא מאוד עסיסי)
צבע מאכל נוזלי אדום, צהוב, ירוק וכחולצבע מאכל נוזלי אדום, צהוב, ירוק וכחול
ציוד שתשתמש בו
1 (2.1 אונקיה) חבילה ללא סוכר לבשל ולהגיש תערובת פודינג וניל1 (2.1 אונקיה) חבילה ללא סוכר לבשל ולהגיש תערובת פודינג וניל
2
מסירים מהאש; מערבבים פנימה חמאת בוטנים.
מרכיבים שתצטרך
אגוז מוסקט מגורר טרי או אגוז מוסקט טחון רגילאגוז מוסקט מגורר טרי או אגוז מוסקט טחון רגיל
3
מניחים בבלנדר; לערבב על גבוה עד לקבלת תערובת חלקה. מצננים מעט; יוצקים על גלידה.
מרכיבים שתצטרך
אננס טרי, קלוף וחתוך לפרוסות בגודל 3/4 אינץ'אננס טרי, קלוף וחתוך לפרוסות בגודל 3/4 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
תותים טריים, להגשה, לא חובהתותים טריים, להגשה, לא חובה
4
מפזרים בוטנים אם רוצים. מקררים את כל השאריות.
מרכיבים שתצטרך
Domino® או C&H® Confectioners אבקת סוכרDomino® או C&H® Confectioners אבקת סוכר

יין מומלץ: קרם שרי, משקה אלכוהולי, קטגוריית מוצרי מזון, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), אבקת זרעי אהבה, קליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנת, יציאה, יין קינוח, מוסקטו, Moscato Dasti

ניתן לשלב סונדי עם שרי שמנת, משקה אלכוהולי וקטגוריית מוצרי מזון. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Iron Horse Wedding Cuvee. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-39 דולר.
קיווי לחתונה של סוס ברזל
קיווי לחתונה של סוס ברזל
זוהי הבועה הרומנטית ביותר של איירון סוס. אנו מתארים אותו כמסוכן, קל להפליא לשתייה, פרי קדימה, יבש ואלגנטי, עם בועות זעירות וסיומת ארוכה להפליא.