קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות2
ציון בריאות4
מגזין

סטייק בגריל הטוב ביותר

סטייק בגריל הטוב ביותר
סטייק בגריל הטוב ביותר דורש בערך 10 דקות מההתחלה ועד הסוף. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 133 קלוריות, 0 גר' של חלבון, ו 14 גרם שומן. והוא יספק כ 2 מנות. זה מושלם עבור יום העצמאות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. אם יש לך סטייק מונטריאול תיבול, שמן זית, סטייק רצועה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. . עם כפית ציון של 35% המנה הזאת לא משהו. נסו סטייק סינטה בגריל עם ראגו ירקות קיץ וצ'יפס סטייק, סטייק ניו יורק בגריל עם בירה ורוטב סטייק מולסה, ו סטייק סינטה בגריל עם רוטב סטייק תוצרת בית (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק בתפריט? נסה זיווג עם מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. אתה יכול לנסות יין ריו ריזרב מרלו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.8 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 12 דולר לבקבוק.
מרלו לשמורת טינגה ריו
מרלו לשמורת טינגה ריו
אדום אודם בצבע עם הערות של פטל ותותים על האף. תבלינים מתוקים הגיעו דרך על החיך מן האלון הצרפתי והאמריקאי ואת החיך מסיים עם טאנינים עגולים רכים. טבעוני בר קיימא מוסמך.