קושיקל
מוכן ב14 דק.
מנות4
ציון בריאות68
מגזין

סטייק בלסמי-סויה

סטייק בלסמי-סויה
סטייק בלסמי-סויה יכול להיות רק המנה העיקרית שאתם מחפשים. מנה זו מכילה סביב 134 גרם חלבון 31 גרם של שומן, וסך הכל 878 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. זה יהיה להיט בחג היום ולנטין שלך. 8 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לך חומץ בלסמי, רוטב ווסטרשייר, בצל ירוק, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב רוטב סויה דל נתרן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג זרעי צ'יה בטטה עם רוטב שוקולד כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 14 דקות. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. נסו סטייק בלסמי סויה, סטייק בלסמי-בירה פלנק, ו סטייק בלסמי מזוגג (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם בחירה מצוינת לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. יין אחד אתה יכול לנסות הוא מרלו עמק אלכסנדר Matanzas. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 28 דולר.
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
צבע סגול בינוני. טעמים של שזיף satsuma, שוקולד מריר מכוסה פטל, וניחוחות allspice בעיקר. על החיך, זה מרלו קלאסי עם ריכוז טוב. הוא מלוח ובינוני בעל טאנינים קטיפתי. עוגת דובדבנים תוצרת בית טארט וניחוחות עץ סנדל נתפסים בקלות בעת טעימות.