קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות8
מגזין

סטייק עין צלע בצל צרפתי

סטייק עין צלע בצל צרפתי
סטייק צלע עין בצל צרפתי יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. והוא יספק כ 4 מנות. במנה עיקרית זו יש 201 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 13 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. יום ולנטין יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וקמאיות דיאט. אם יש לך מלח גס, גבינה שוויצרית, בצל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. נסו סטייק סולסברי בצל צרפתי, סנדוויץ ' קרואסון סטייק פרוס בצל צרפתי, ו להראות תפוחי אדמה סטייק פקק עם בצל צרפתי שמנת חמוצה (מתכונים דומים).

הוראות

1
יש לשטוף סטייק בקר ולייבש טפיחה. מלח טפיחה, פלפל, פתיתי בצל, פתיתי שום באופן שווה על בשר.
מרכיבים שתצטרך
שום מיובששום מיובש
2
יוצקים שמן זית למחבת nonstick עמיד 8-10 אינץ ' מעל חום גבוה; להטות את מחבת המעיל התחתון. כאשר חם, להוסיף סטייק וחום משני הצדדים, על 4 דקות בסך הכל. תמיכה בשר עם מלקחיים, סטייק קצה על הקצה שלה לסובב כדי חום קלות, על 2 דקות בסך הכל. כמו שומן במחבת מצטבר, לנגב עם מגבות נייר.
מרכיבים שתצטרך
3
שים מחבת עם סטייק בתנור רגיל או הסעה 400 ואופים עד שהבשר נעשה לטעם שלך( לחתוך כדי לבדוק), 8 עד 12 דקות לנדיר או כ -25 דקות עבור עשוי היטב.
מרכיבים שתצטרך
4
להפוך חום תנור לצלייה.
5
הסר מחבת ולמחוק שומן עם מגבת נייר. תל בצל צרפתי על בשר ומפזרים גבינה. מטגן במחבת על 6 סנטימטרים מחום עד גבינה מבעבעת ומתחילה חום, 3 עד 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
6
הסר מחבת מהתנור ושופכים מרק סביב בשר, ערבוב לשחרר חתיכות השחמה.
מרכיבים שתצטרך
7
השאירו את הבשר במחבת או השתמשו במרית רחבה כדי להעביר סטייק ובצל לצלחת חמה (יוצקים מיצים סביב בשר). כדי לשרת, לחתוך בשר ובצל לתוך 4 מנות שוות; להגדיר כל אחד על צלחת מעוכה ומיצים כפית סביב בשר.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק עובד ממש טוב עם מרלו, קברנה סוביניון, ופינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. יין אחד אתה יכול לנסות הוא פרנסיס פורד קופולה יהלום אוסף מרלו. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 20 דולר.
Francis Ford Coppola Diamond Collection Merlot
Francis Ford Coppola Diamond Collection Merlot
באופן מסורתי השתמשו במרלו כדי למזג רכות ועושר עם תערובות קברנה, אך כיום הוא הפך לאחד מהיינות האדומים הפופולריים ביותר מקליפורניה. סדרת היהלומים של פרנסיס קופולה משנת 1999, Blue Label Merlot היא נדיבה ועשירה. זה נעשה עם כמויות קטנות של סירה ו קברנה סוביניון להוסיף אישיות והרמת ארומטיקה. היין התיישן בחביות עץ אלון צרפתי חדשות בנות שלוש שנים במשך שמונה חודשים. ניחוחות של פירות יער ופאי אוכמניות מן הפרי בולטים באף המשתלבים עם איכות מסוגננת קלוי מן האלון. על החיך, פטל הניתן לזיהוי וטעמי פירות צפופים, ריבה לשלב עם המבנה אלגנטי יינות לתמוך בגימור מסוגנן וארוך. המרלו מסדרת היהלומים מ-1999 מזמין ביותר בעושר רב ובמשיכה; הוא ראוי לשתייה כעת או שניתן להשכיב אותו למשך שנתיים עד חמש שנים.