קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 20 דק.
מנות6
ציון בריאות59
מגזין

סטייק פלפל לבישול איטי

סטייק פלפל לבישול איטי
סטייק פלפל לבישול איטי עשוי להיות מתכון טוב להרחבת תיבת המתכונים למנה העיקרית שלך. מתכון זה משמש 6. צופה בדמות שלך? למתכון ואינו מכיל גלוטן, וללא חלב יש 249 קלוריות, 36 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה 25% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מכלמתכונים יש 1 אוהדים. זה מושלם עבור יום ולנטין. גשו לסופר וקנו בצל, סינטה בקר, שיני שום, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בקורנפלור אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם פודינג קורנפלור שוקולד כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 4 שעות ו -20 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני טוב של 77%. מתכונים דומים: סטייק פלפל איטי, איטי סיר קל איטי סיר סיר קלוי סטייק, ו סטייק פלפל מבושל איטי.

יין מומלץ: פינו נואר, מרלו, קברנה סוביניון

פינו נואר, מרלו וקברנה סוביניון הם בחירה מצוינת לסטייק. אחרי הכל, בשר ויין אדום הם שילוב קלאסי. באופן כללי, סטייקים רזים יותר משתלבים היטב עם אדומים בהירים או בינוניים, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שסטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סובינגנון. פארקר סנטה ריטה הילס פינו נואר עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 29 דולר לבקבוק.
פס פארקר סנטה ריטה הילס פינו נואר
פס פארקר סנטה ריטה הילס פינו נואר
ניחוחות של דובדבן שחור, רצפת יער, לבנדר, פטל, קרקר גרהם, עלה כותרת של ורדים ווניל. טעמים של דובדבן בינג, דומדמניות אדומות, חמוציות, אדמה, קקאו, מינרלים.