קושיקל
מוכן ב25 דק.
מנות2
ציון בריאות0
מגזין

סירופ בירה

סירופ בירה
סירופ בירה הוא הר ד ' אובר שמגיש 2. צופה בדמות שלך? למתכון הידידותי הואינו מכיל גלוטן,, לקטו אובו צמחוני ופודמפ 203 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 35 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. יום האב יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. עם כפית ציון 11%, המנה הזו די גרועה. מתכונים דומים: לביבות דלעת עם סירופ בירה שורש, בננות מקורמלות וקצפת קינמון, פתרון סירופ: סירופ מייפל תוצרת בית, ו סירופ קקאו {או סירופ שוקולד ביתי}.

הוראות

1
מחממים את הבירה בסיר על אש בינונית-גבוהה, תוך ערבוב מתמיד, עד שהיא מגיעה לרתיחה; אפשר להרתיח עד שהבירה מסמיכה כמעט לעקביות של זיגוג, בערך 15 דקות. מערבבים את החמאה לבירה עד שהחמאה נמסה. השתמש מיד.
מרכיבים שתצטרך
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
רוטב שומשום יפני מוכןרוטב שומשום יפני מוכן
1/2 פאונד חוואר קצוץ1/2 פאונד חוואר קצוץ
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא ויוה דיווה מוסקטו קולדה. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 11 דולר.
ויווה דיווה מוסקטו קולדה
ויווה דיווה מוסקטו קולדה
יין מוסקטו מתוק חדור בטעם קוקוס ואננס טבעי. צבע כתום בהיר. פירותי, אופייני לקוקוס ואננס עם רמזים קלים למוסקטו. מצוין כמו אפריטיף או ערבוב עם קוקטיילים.