קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות2
מגזין

סלט ג'לי לימון מלפפון האננס של סבתא

סלט ג'לי לימון מלפפון האננס של סבתא
סלט ג'לי לימון מלפפון אננס של סבתא דורש כ כ 45 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתאבן זה יש 137 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 0g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מתכון זה מ מתכונים פשוט יש 152 אוהדים. גשו לסופר וקנו ג'לי ליים, חזרת, בצל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, וכל 30 דיאט. עם כפית ציון של 0% הצלחת הזו ניתנת לאילתור. משתמשים שאהבו את המתכון הזה גם אהבו סלט ג'לי ליים מלפפון, סלט ג'לי אוכמניות אננס, ו סלט ג'לי ליים קרמי.

הוראות

1
בקערה, להמיס ג ' לי סיד ומלח ב 2 כוסות מים חמים (לא להשתמש במים רותחים, רק מים חמים רגילים).
מרכיבים שתצטרך
ליים ג ' ליליים ג ' לי
2
הוסף 2 כוסות מים קרים. צמרמורת עד מעובה מעט-עקביות של חלבונים ביצה, על 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
בקערה נפרדת לערבב מלפפון, חזרת, בצל מגורד, וחומץ. מקפלים תערובת אננס ומלפפון לתוך ג ' לי.
מרכיבים שתצטרך
4
יוצקים לתוך עובש ג ' לי וצינה במשך כמה שעות (אודות
5
עד הג ' לטין קובע.
מרכיבים שתצטרך
6
כדי להסיר ג ' לי מן התבנית שלה, למלא חצי דרך אגן עם מים חמים. מנמיכים את עובש ג ' לי לתוך המים החמים, צד מתכת למטה, עד שהמים מגיעים כמעט עד קצה התבנית. שמור את זה שם 5 שניות ולהסיר.
מרכיבים שתצטרך
7
מניחים צלחת על גבי עובש ג ' לי ולהפוך הפוך. סלט הג ' לי צריך פשוט להחליק החוצה.

יין מומלץ: שרדונה, Gruener Veltliner, סוביניון בלאן

שרדונה, Gruener Veltliner, ו סוביניון בלאן הם הבחירה העליונה שלי לסלט. לסוביניון בלאן ולגרונר יש גם תו הרבי המשלים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים ויניגרט טארט, בעוד שרדונה יכול להיות בחירה טובה עבור רטבים סלט שמנת. אתה יכול לנסות שרדונה Tenuta di Nozzole Le Bruniche. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 12 דולר לבקבוק.
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Nozzole Le Bruniche הוא ביטוי אלגנטי וייחודי של מגוון שרדונה, עם זר נקי, ריחני של פירות לבנים וטרופיים לקזז על ידי ניואנסים קלים של טוסט. על החיך, זה מראה איזון מעולה של בשלות פירות מודגש על ידי חומציות טרייה ומבנה של גוף בינוני, עם רושם כולל של מורכבות עדינה. אלה חוזרים על עצמם בגימור הנקי והמתמשך, המסתיים בנימה עדינה וטעימה.