קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות2
ציון בריאות32
מגזין

סלט ירוק צ'ילי

סלט ירוק צ'ילי
אם ברצונך להוסיף עוד אמריקאי מתכונים לרפרטואר שלך, סלט ירוק צ'ילי יכול להיות מתכון שאתה צריך לנסות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 2 גר' של חלבון, 1 גרם של שומן, וסך הכל 41 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. 10 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לך רוטב צ'ילי, רוטב סויה, גרגיר תרד וסלט טילים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כמה אנשים ממש אהבו את המנה הזו. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 5 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, לקטו אובו צמחוני, דיאט. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. עם כפית ציון של 90% המנה הזו יוצאת מן הכלל. Andhra Chilli עוף, איך לעשות andhra ירוק צ'ילי עוף יבש, במיה עם צ'ילי ירוק, ו צ'ילי ירוק כבוש דומים מאוד למתכון זה.

הוראות

1
מערבבים יחד את רוטב הצ ' ילי המתוק, רוטב סויה, גרידה ומיץ ליים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב צ ' ילי מתוקרוטב צ ' ילי מתוק
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
2
לזרוק יחד עם שקית של תרד, רוקט סלט גרגיר נחלים ומגישים מיד.
מרכיבים שתצטרך
לא מגן מקומילא מגן מקומי
קרוטונים סלט בצל ושום, כתושיםקרוטונים סלט בצל ושום, כתושים
חזה עוף רוטיסריחזה עוף רוטיסרי

יין מומלץ: שרדונה, Gruener Veltliner, סוביניון בלאן

סלט בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, Gruener Veltliner, ו סוביניון בלאן. לסוביניון בלאן ולגרונר יש גם תו הרבי המשלים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים ויניגרט טארט, בעוד שרדונה יכול להיות בחירה טובה עבור רטבים סלט שמנת. Chateau Ste. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה
שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה
"שרדונה בארות ההודית שלנו מספק אופי פירות טרופיים מושך האופייני לאתרים חמים כמו מדרון Wahluke. אני אוהב את טעמי האננס והחמאה הבשלים של שרדונה ומרקם עשיר וקטיפתי. נסה את זה עם צדפות, סקמפי או פסטה עם רטבים עשירים."בוב ברטו