קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות2
ציון בריאות37
מגזין

סלט מלפפון קוריאני

סלט מלפפון קוריאני
סלט מלפפון קוריאני עשוי להיות רק תוספת אתה מחפש. והוא יספק כ 2 מנות. מנה זו מכילה כ 3 גר' של חלבון, 6 גרם של שומן, וסך הכל 96 קלוריות. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם בצל ירוק, שמן צמחי, זרעי שומשום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן 30 כולו, ותפריט טבעוני. מתכון זה אופייני למטבח הקוריאני. . מתכונים דומים: סלט מלפפון קוריאני חריף, סלט מלפפון קוריאני קל, ו מלפפון בסגנון קוריאני וסלט Edamame.

הוראות

1
בקערה בינונית מערבבים יחד חומץ, פלפל שחור ופתיתי פלפל אדומים.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
פלפל שחורפלפל שחור
חומץחומץ
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מחממים שמן בסיר על חום בינוני-גבוה. מערבבים זרעי שומשום, ולהפחית את החום בינוני. מבשלים עד זרעים חומים, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
זרעי שומשוםזרעי שומשום
זרעיםזרעים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
הסר זרעים עם כפית מחוררת, ומערבבים לתוך תערובת חומץ.
מרכיבים שתצטרך
חומץחומץ
זרעיםזרעים
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
4
מערבבים מלפפון, בצל ירוק, וגזר. מכסים, ומקררים לפחות 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
מלפפוןמלפפון
גזרגזר

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא דוד & נדיה Chenin Blanc. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 36 דולר.
David & Nadia Chenin Blanc
David & Nadia Chenin Blanc
שנין בלאן (Chenin Blanc) משבט הסוורטלנד (Swartland) מתמקד שוב בכרמי גפן ישנים שונים, הנעים בין 1962 ל-1982 ומבוסס על גרניט מפארדברג, מעורבב עם צפחה/שיסט ממזרח, חימר מצפון וברזל מהחלקים המערביים של סווארטלנד. גפנים חקלאיים מעובדים יבשה עמד במבחן הזמן וזה מציג את הסיבה האולטימטיבית מדוע Chenin Blanc הוא המוקד העיקרי שלהם ב Swartland. חבורה שלמה לחוץ באופן טבעי מותסס, התבגר במשך 11 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי ניטראלי ישן.