קושירגיל
מוכן ב36 דק.
מנות4
ציון בריאות21
מגזין

סלט עוף קריבי

סלט עוף קריבי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל סלט עוף קריבי. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 850 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 33 גרם של שומן למנה. אם יש לך חתיכות אננס, צ'יפס טורטייה תירס, פלפלים חלפיניו, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הדבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת זנגביל דבש כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 36 דקות. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה הזו במרכז אמריקה. נסו סלט עוף קריבי, סלט עוף קריבי, ו סלט קיסר עוף קריבי לשניים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gewurztraminer, פינו גריס, ריזלינג

Gewurztraminer, פינו גרי, ו ריזלינג הם הבחירה העליונה שלי עבור הקאריביים. אתה רוצה לבחור עבור יינות עם קצת מתיקות בעת התמודדות עם מאכלים קריביים חריפים. מגישים יינות אלה מקורר כך שהם אפילו יותר מרעננים. כרמי אבן עומד Gewurztraminer עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
כרמי אבן עומדים Gewurztraminer
כרמי אבן עומדים Gewurztraminer
כרמי אבן עומדים Gewurztraminer מפרישים עומק טעם וביטוי רב עוצמה של התבלין הקלאסי של הזנים ורכיבי פרחים. המיקום של האתר על מדרונות הצפחה של אגם סנקה הוא אידיאלי, יצירת תנאים אופטימליים והשגת בשלות מרשימה.