קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות64
מגזין

סלט פירות פרג

סלט פירות פרג
סלט פירות פרג הוא ללא גלוטן, וכל 30 מנה צדדית. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה סביב 2 גר' של חלבון, 2 גרם של שומן, וסך הכל 95 קלוריות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זה הוא מחיר סביר מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. אם יש לכם עלי חסה בבוסטון, יוגורט תפוזים-מנגו, תותים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו סלט פירות פרג, סלט פירות פרג, ו סלט פירות פרג (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים יוגורט ורוטב סלט בקערה קטנה; מערבבים היטב עם מקצף.
מרכיבים שתצטרך
1-3/4 כוסות כרוב כבוש, שטוף וסחוט היטב1-3/4 כוסות כרוב כבוש, שטוף וסחוט היטב
חבילת עוגת שכבות וניל קפואהחבילת עוגת שכבות וניל קפואה
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
2
מערבבים תותים, אננס, כדורי מלון בקערה גדולה, זורק בעדינות. קו כל 6 צלחות עם 2 עלי חסה; כפית 1 תערובת פירות כוס על כל צלחת.
מרכיבים שתצטרך
עלי חסהעלי חסה
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
(תערובת תבלינים קובנית)(תערובת תבלינים קובנית)
מלוןמלון
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
3
טפטוף כל סלט עם 1 כף רוטב.
4
מגישים באופן מיידי.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. קונצ ' ה y טורו Marques דה Casa Concha פינו נואר עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
Concha y Toro Marques de Casa Concha Pinot Noir
Concha y Toro Marques de Casa Concha Pinot Noir
צבע אדום עמוק ועדין. האף מציג ניחוחות מרוכזים של תותים ופטל. החיך מציע מרקם מעודן וטעמים מורכבים של דובדבנים, פטל, שוש עם מבנה בולט. מרגיש כל כך שופע, בסדר ועדין.יין רב-תכליתי זה משתלב היטב עם בשרים לבנים כגון ארנב, חזיר, או שליו, כמו גם עם דגים שומניים וצדפות בהכנות קלות ועדינות. גם פארס טוב עם מנות אסיאתיות כגון מוקפץ וקארי מתון.