קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות6
ציון בריאות13
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט פסטה מתוק אפונה האביב

סלט פסטה מתוק אפונה האביב
Spring Sweet Pea Pasta Salad עשוי להיות מתכון טוב להרחיב את תיבת המתכון העיקרית שלך. מנה אחת מכילה 775 קלוריות, 29 גרם חלבון ו 44 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה של Allrecipes יש 24 אוהדים. אם יש לכם מלח כשר, מיונז, שמנת ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש ב גרידת לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות מרמלדה כתומות עם זיגוג גרידת תפוז כקינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אביב. מתכונים דומים: סלט אפונה קר, סלט פסטה אביב, ו סלט פסטה אביב.

הוראות

1
מביאים סיר גדול של מים מומלחים קלות לרתיחה על חום גבוה.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיפים את פסטת עניבת הפרפר ומבשלים עד אל דנטה, 8 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
FarfalleFarfalle
3
לנקז ולשטוף היטב עם מים קרים, ואז לזרוק עם שמן זית, ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
מיםמים
4
מערבבים את השמנת החמוצה, מיונז, מיץ לימון, גרידת לימון, שמיר מיובש, פלפל קאיין, ומלח עד חלקה. מקפלים את הבצל, אפונה, בשר חזיר, גבינת צ ' דר, ופסטה עניבת פרפר.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאייןפלפל קאיין
גבינת צ ' דרגבינת צ ' דר
FarfalleFarfalle
מיץ לימוןמיץ לימון
שמיר מיובששמיר מיובש
גרידת לימוןגרידת לימון
מיונזמיונז
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
בצלבצל
אפונהאפונה
מלחמלח
חםחם
5
מקשטים עם ענפי שמיר לשרת.
מרכיבים שתצטרך
שמירשמיר

ציוד

מרכיבים

454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת עניבת פרפר (farfalle) פסטהחבילת עניבת פרפר (farfalle) פסטה1צביטהפלפל קאיין, או לפי הטעםפלפל קאיין, או לפי הטעם227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קצוץ בשר חזיר רזה מבושל לחלוטיןקצוץ בשר חזיר רזה מבושל לחלוטין1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עשב שמיר מיובשעשב שמיר מיובש2sprigsשמיר טרי, לקישוטשמיר טרי, לקישוט6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר לפי הטעםמלח כשר לפי הטעם596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כסף ללא נעלייםכסף ללא נעליים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אפונה ירוקה קפואה, מופשרתאפונה ירוקה קפואה, מופשרת1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום קצוץבצל אדום קצוץ227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת צ'דר חד קוביותגבינת צ'דר חד קוביות1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק